Vandaag een mooie Revue Thommen gekocht van @Auto. Hele aardige kerel en snelle deal gesloten. Aanrader!
Weishi overgenomen van @Auto. Super goede communicatie en uiterst betrouwbaar. Nogmaals dank😎. Tot de volgende!
Vandaag prachtige Seiko van @Auto ( Evert Jan ) ontvangen, Alles zoals beschreven en prima verpakt. bedankt
Fijn zaken gedaan met @Auto. Leuk contact en prettig persoon. Graag tot de volgende deal Evert Jan. Aanrader!
Net een leuke Velona “fix-me-up” in ontvangst genomen van @Auto
Snelle, eerlijke communicatie en meteen verstuurd.
Pakketje is mooi ingepakt aangekomen.
Thanks!
Horloge verkocht aan @Auto / Evert-Jan. Vanwege mijn toedoen helaas niet kunnen afspreken. Desalniettemin een fijne snelle deal. Evert-Jan is vriendelijk en een fijne vent om mee te communiceren. Aanrader om zaken mee te doen.
@Auto heeft een mooie Cosmotron tegen verzendkosten aan mij gedoneerd. Als verrassing zat er ook nog een Seiko quartz bij. Leuke projecten. Dankjewel Evert-Jan
Ik heb recent van Evert-Jan (@Auto) een mooie SKX009 overgenomen en daar zat een hele leuke poster bij.
Voor versturen was ie te kwetsbaar dus ik hield 'm tegoed
Nu gaat zojuist de bel en heeft Evert-Jan omdat hij in de buurt was de poster zelf bezorgd!
Wat een service
Super bedankt, meer dan je mag verwachten van een forumlid