Autohorloges (chronografen) - Autovisie special uit 1970!

Oeps, niks 1962; maar 1961 voor de oudste die er bij zit. Deze dan wel weer tikje OT. :wink:

2 likes

Grappig om te zien dat de Speedmaster Mark II duurder was dan de Moonwatch en de Breitling Navitimer
Heuer Carrera het duurste horloge in dit overzicht
De huidige waardering lgt zeker anders voor de Mark II versus de Moonwathc, Navitimer en Carrera uit eind 60 begin 70
Blijft natuurlijk een klassieker :wink:

De Daytona was de duurste. En dat is nu nog zo… :slight_smile:

Leuk om te lezen man, dank!

Hartstikke leuk, dank je :+1:

Hoe kan ik die gemist hebben ;’-) Inderdaad
Het verschil in waarde nu versus toen is voor de Daytona nog groter
Leuk artikel

Tja, dat was toen gewoon het nieuwste - en dus duurdere - model. Ik denk dat niemand toen vermoedde dat de Pro nog decennia in productie zou blijven.

En inderdaad, een Breitling voor 220 gulden. Da’s wel even moeilijk hoor. :pensive: :wink:

Is de Autovisie te koop?
Als dat ooit zo mocht zijn dan hoor ik het graag. Ben gek op horloges uit 1970 aangezien het mijn geboortejaar is.
:grinning:

Kan wel zijn. Maar 1970 is het geboortejaar van deze, dus dat gaat mooi niet door.

:stuck_out_tongue: :wink:

5 likes

Wow gaaf zeg! Ik ga er op letten, als ik eens van die oude autobladen tegenkom. Bedankt voor het delen!

Cool! Bedankt voor het delen.

Nostalgie ten top.
The good old seventies … zucht… (al was ik toen een kleintje. Laatst alle gezinsfoto’s -de negatieven- ingescant, en dan gaan de seventies weer behoorlijk leven. En wat een hoeveelheid details komen er uit die negatieven omhoog wanneer je ze scant in hoge resolutie… Ik kon de van de cactussen op de vensterbank de naalden tellen bij wijze van spreken, op een foto van de huiskamer als geheel… Maar affijn, das een ander onderwerp :wink: )
Bedankt voor je interessante reportage!

In ieder geval bedankt voor het delen.
Er stond 1 exemplaar op Ebay en maar gekocht, Alleen niet voor 50 cent maar voor 8,99.

OK, da’s al opmerkelijk genoeg! Gefeliciteerd met de vondst! :thumbsup:

Die prijzen :stuck_out_tongue:
Kon ik tegen die prijzen nog eens een keer shoppen. Ik moet wel zeggen dat de getoonde horloges ook precies ‘in mijn straatje passen’.

1 like

Mijn beste,

Een mooie combinatie, automobielen en horloges. :oncoming_automobile: :watch:
Dank voor het delen!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Smullen dit zeg! Alle '70’s iconen komen voorbij, bedankt voor het delen :smiley:

1 like

Leuk artikel en ik zie daar mijn breitling sprint voorbij komen.

Geweldig dit, helemaal omdat ik precies die reference Carrera heb (althans hij wordt nu onder handen genomen), de 1153S:
Untitled

Maar tjonge, wat een hoop chrono’s waar ik nog nooit van heb gehoord zoals de Hamilton Fontainebleau, leuk!

1 like

Bedankt voor het delen, leuk om door te lezen.
Kun je nagaan hoe ons geld minder waard is geworden.

Grtn Leen.

geweldig dit he, dank je wel ! :slight_smile: