Automaat 250 euro

Ik weet het uiteraard niet zeker, maar mogelijk komt dit horloge van juwelier Luitjens, die dit horloge geruime tijd in de aanbieding had voor -ik dacht- € 399,–.
Lang getwijfeld 'm te kopen, maar omdat ik stalen band wilde hebben (niet goedkoop) heb ik er destijds van afgezien.

Stel dat ik een soortgelijke zoektocht doe voor mijn dochter. Max kast 36 tot 38mm
Dus zelfde vraag maar aangepast:
Ik wil een cadeau kopen voor mijn dochter van 14
Moet een automaat zijn. Liefst stalen band
Voorkeur voor duiker of in ieder geval sportmodel.
Geen modemerk

Suggesties?

Ik zou het haar vragen; zij moet er mee lopen en het mooi vinden.
Horloges voor iemand anders kopen zonder die daar in te betrekken is vragen om moeilijkheden wat mij betreft.

1 like

38mm duikers zijn moeilijker. De SKX013 bestaat, maar is geen Oris Sixty Five. Je kunt kijken naar tweedehands Christopher Ward.

Ik kocht voor mijn vrouw deze SRP189K1.

Maar waarom niet een waterdicht veldhorloge? Ik denk dat een 36mm PRS29 van Smiths wel tof zou zijn.

De gemiddelde vrouw die niks om horloges geeft kennende moet ik je waarschuwen. Koop een quartz of solar. Die dragen ze tenminste.

Maar goed.

3 likes

Ja maar pap, moet ik die nou élke keer wéér goed zetten? -> lade

1 like

Zeker weten geen orient?

https://watch2day.nl/deal/orient-sports-mako-iii-automatics

De dan Henry is niet meer te koop, is helaas uitverkocht

Het is een verrassing

Dat snap ik, maar je zou ook als verrassing samen met haar een horloge kunnen kopen, bijvoorbeeld.

Stel ik wil voor jou een horloge kopen. Ik weet niet precies wat voor een horloge, dus ik vraag het een groep vreemden op het internet. Hoe groot zijn de kansen dat het een horloge gaat zijn dat je graag draagt? Als ik het op mijzelf betrek acht ik de kansen best klein. :man_shrugging:

1 like

Een Rolex Datejust uit je Rolex verzameling. :+1:

1 like

Nope…

Bekijk dit filmpje van Jody maar even…
G-Shock, Seiko, van alles!

Budget is ongeveer 325

En je weet zeker dat ze een horloge wil dragen? Ik heb zelf voor twee dochters een horloge gekocht. Heb ze meegenomen. Dus ze hebben ze zelf uitgekozen en dragen ze nooit. Voor mij een les dat ik het misschien leuk vind om een horloge te dragen en het ook heel erg leuk kan vinden dat een ander dit doet. Maar als ze dit zelf niet willen, houdt het gewoon op.
Verder draagt mijn vrouw af en toe een automatische duiker. Maar ze vindt het superonhandig dat ie elke keer na een paar dagen stilstaat. Dus draagt ze veel vaker en liever een quartz. Dat gezegd hebbende, vooral doen wat je leuk vindt, natuurlijk.

1 like