Automaat horloge gezocht

Ben nieuw op het forum en heb al meer gebruik gemaakt van dit goede forum.Lees nu vaak alle stukken door om te proberen er iets van op te steken.

Ging toen over een automaat van vostok,hierdoor ben ik besmet met het horloge virus en vandaar zoek ik nu een mooi automaat horloge.

Zoek een automaat horloge voor de prijs van zo rond de 200 euro.

Het mag geen seiko zijn.
liefst een europees merk,ronde klok,chrono, gebruikt met beetje opknap werk geen probleem.

Hoor het graag.

Ik ben nou zo benieuwd wat je tot nu toe zelf als kandidaat ziet, dus wat je zelf mooi vind. Aan de hand daarvan zijn er misschien wat betere voorstellen te doen. Want dit is echt te algemeen.

tja tissot vind ik wel erg leuk ,alleen heb ik nog geen idee van de prijzen.
Heb wel al wat rond ge googled en wat op marktplaats gekeken,zag ik wel iets moois een a lange & sohne horloge .Dacht even google ha ha je raad het al is een erg duur merk,op marktplaats vroegen ze 85 euro ha ha replica dus.
Verder heb ik er geen idee van welk merk,seiko valt af omdat ie die al 1 heb ,en wil gewoon iets anders.

Mijn beste,

Mischien dat de ‘Tissot’ PR 50 iets voor je is.
Winkel-adviesprijs € 225,-

Orologio Signaturis Temporis

heb gekeken voor de tissot,maar niet precies mijn smaak.Wat ik wel leuk vind,ligt boven mijn buget.
Ben nu aan het kijken wat forumlid stefanmol me heeft gezegt,namelijk bij de russiche horloges,van ook een forum lid vreugd2.
Staan wel leuke exemplaren bij.Is mischien al veel over verteld maar wat is de kwaliteit van deze horloges(snap wel dat Tissot beter afgewerkt is enzo)

Hoor het graag.

Misschien was die Alfa-inkoopactie wel wat voor jou geweest. Uiteraard kun je ook buiten die actie om eens kijken naar dat merk. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar de geluiden hier zijn overwegend positief.

Verder vind ik dat je vrij vaag blijft over wat je nou precies wilt. Het moet onder de 200 euro blijven en wat opknapwerk is geen probleem, zeg je. Ik neem aan dat je dat opknappen zelf niet kunt. Maar als je dat láát doen, kost het ook wel de nodige euro’s. Realiseer je je dat?

@ motoguzzi: Smaken verschillen :slight_smile: Je hebt de foto’s zeker van mij gezien op dit forum.

Ben er erg tevreden over, heb hem bijna dagelijks aan, nu ook :smiley: Was trouwens iets boven de winkeladviesprijs.

Je kan het best een horloge nemen dat helemaal naar je zin is, dan heb je er ook veel plezier aan. Veel plaatjes op internet opzoeken en naar juweliers gaan, kan je ze ook gelijk even omdoen.

Succes met zoeken!

Mvg Marco

ja dat realiseer ik me.
maar een oom van me kan dit zelf en wil dit evt wel voor me doen.
Hij heeft al 40 jaar ervaring al klokken maker,hij kan ook horloges maar de specialteit is klokken.
Heb even rondgekeken maar ik vind de russische horloges toch wel erg mooi die forum lid vreugd2 aanbied
weet alleen niet wat voor kwaliteit die horloges hebben,opties vind ik ze wel mooi.

Met russische horloges is over het algemeen niets mis. De bekende merken al helemaal niet.

Houd er wel rekening mee dat veel Russen handopwinders en geen automaten zijn. Verder kun je met een Rus weinig verkeerds doen, welke modellen komen in aanmerking? dan weten we een beetje welke kant we uit moeten denken en kunnen we je beter helpen.

Groeten,

Stefan

ben er uit .
Word een poljot strela met wit zilver wijzerplaat.
Een handopwinder dus,vond hem erg mooi .
En paste mooi in mijn buget.
bedankt allen voor de hulp.

Strela = mooi!!
Goede keuze (tu)

Prima keuze, je zult er geen spijt van krijgen

Prima keuze! Uiteraard zijn we straks benieuwd naar je bevindingen met dit horloge. Enne… foto’s doen het hier ook altijd goed!! :slight_smile:
Trouwens… zelf vind ik de voorpret (voordat je het horloge in huis hebt) ook al erg leuk!

Zodra ik het binnen heb post ik de foto’s,als ik ze er op krijg ha ha
Ga is even wat oefenen.

strela is zeker een mooie klok !