Automaat in de koelkast?

Hallo mede forum lezers ,

Kan het kwaad om een automatisch horloge met eta uurwerk in de koelkast te leggen ??? krijg hier op het web niets over gevonden.
Als het horloge goed afgesloten is zou dit toch moeten kunnen lijkt me ?? of is er dan kans op condensvorming in de kast ?? dan zou dit in de winter ook zo zijn … toch ??

Bang dat ie bederft ?

De vraag is, waarom zou je dit willen doen?

Loopt die te te snel in de warmte ?

Elf.

cool idee… ik wordt ook altijd gek van de groeten die me iedere 5 minuten vragen hoe laat het is :slight_smile:

Misschien voor het weghalen op vakantie?

Mooie bewaarplaats gaan inbrekers niet snel zoeken.
beter is de diepvries;) :smiley:
Of begrijp ik jevraag niet ?

Mooie bewaarplaats gaan inbrekers niet snel zoeken.
beter is de diepvries;) :smiley:

Of begraven in de tuin. Kruisje erop met naam van de kat en geen hond die daar gaat graven ?

1 like

Om lichte condens achter het glas weg te halen is het in de koelkast leggen geen gek idee.
Heb het wel eens gedaan met een simpel chinees automaatje en met succes.
De koelkast ontrekt vocht aan de omgeving net als een airco.

Waarom ts dit wil doen is mij daarnetegen onduidelijk…

Een nat washandje helpt bij dit weer ook hoor… :wink:

gr. Glenn

Ik heb hier nog nooit van gehoord,kan me niet vorstellen dat het goed is voor je automaatje

Kan het kwaad om mijn schoonmoeder in de diepvries te stoppen?

Ik hoor graag jullie mening!

En wat gebeurt er eigenlijk met een automaat wanneer ik m in de magnetron doe:+

Mario Bredewold Schreef:

Om lichte condens achter het glas weg te halen is
het in de koelkast leggen geen gek idee.
Heb het wel eens gedaan met een simpel chinees
automaatje en met succes.
De koelkast ontrekt vocht aan de omgeving net als
een airco.

Nou nee, het vocht verdwijnt weliswaar van het glas, maar slaat in werkelijkheid neer op de wijzerplaat/wijzers.

Ik leg mijn duikhorloge’s vaak in de vriezer, gewoon omdat het kan!! Dus als antwoord op je vraag; in de winter kan zo’n horloge prima vertoeven in de kou dus een ijskast of iets dergelijks is echt geen probleem.

bert Schreef:

Ik heb hier nog nooit van gehoord,kan me niet
vorstellen dat het goed is voor je automaatje

Met andere woorden: in de winter draag jij alleen quartz horloge’s??? (omdat kou slecht zou zijn voor je automaatje???

hahaha , de reden waarom ik dit vraag is omdat ik mn horloge perfect op de 0 kon houden ,:)o ( vind ik leuk ) door m als ik thuiskwam van mijn werk af te doen, de ene keer wat later andere keer wat vroeger ( werk blijkbaar soms harder) ;)en met warme weer van laatste weken haalt mijn horloge dus geen tijd meer in, gisteren in koelkast gelegd , en dan dus wel.
Maar vroeg me af of dit kwaad kon .

ps …ieder zn tic :+

Vind dit toch wel een van de leukere vragen van de laatste tijd.
:smiley:

watchup Schreef:

Loopt die te te snel in de warmte ?

Elf.

nee te traag.