In de nieuwe Bentley Bentayga is een automatisch klokje, die zich opwindt door de bewegingen van de auto: niets menselijks is hem vreemd… 
In de nieuwe Bentley Bentayga is een automatisch klokje, die zich opwindt door de bewegingen van de auto: niets menselijks is hem vreemd… 
aardige tourbillon, maar dan die gore glittertjes, jak
Hier was laatst een topic over, way too expensive.
Dan zal ik die gemist hebben.
Hoort een beetje bij Bentley he… ik hoop dat het een optie is, want ik zou zoiets nooit in mn auto willen.
Apart. Werkt extra goed in Nederland met al die verkeersdrempels…
Joh…een Bentley in de planning staan…leuk
Neuh, maar als ik er het geld voor zou hebben ook niet.
Ow
…omdat je hoopte dat het optioneel was. Dan maakt het toch geen bal uit
. Je gaat hem toch niet kopen.
haha nee dat was meer het sarcastische ondertoontje, omdat ik me niet kan voorstellen dat iemand zo’n stationsklok in het wit op zn dashboard wil hebben 
Ach ik zou hem op de koop toenemen als ik de auto krijg
. Zet gewoon m’n zonnebril op.
haha mwa als ik hem daarna mocht inruilen voor een Duitser met een ster zou ik het ook doen 
Werkt niet enkel op de beweging van de auto hoor, er zit ook een ingebouwde watch winder in. Inclusief in de prijs! Wordt het ineens toch een koopje!
Dit onderwerp is al eerder uitvoerig besproken op het forum:
Zo’n rotor beïnvloedt toch niet de wegligging/ balans van de auto he ?
Nee daar hadden we de oudere Audi A1 voor…
Kwart voor 9 hing t kreng naar links en kwart over drie hing t kreng weer naar rechts…
En ruitenwissers alleen te gebruiken met gordel om! 
Heb er heeeeeeeeel kort in gereden…
Groeten,
Noel.
Lelijke auto met lelijke klok, dat is in ieder geval matching. Mocht ik er 1 kado krijgen dan is het natuurlijk de mooiste auto ooit met bijpassend stukje haute horlogerie 
Dat zware glazen dak zal wel niks met die onbalans te maken hebben gehad he ? 
grt. Gerard