Automaatjes op de fiets

Sinds kort heb ik een baan in de buurt. Ik kan weer op de fiets naar mijn werk ipv uren te vergooien in de file, heerlijk! Echter ben ik huiverig om mijn automaatjes aan het schokken van het fietsstuur bloot te stellen. Gevolg is dat mijn G-Shocks een overdaad aan polstijd krijgen en mijn automaatjes maar mondjesmaat gedragen worden. Regelmatig sta ik twijfelend voor mijn horlogekist om dan toch maar weer een quartz om te doen. Eeuwig zonde.
Is mijn vrees gegrond en kan ik inderdaad beter geen automaten dragen op de fiets of zouden de huidige uurwerken met Incabloc en Diashock dit moeten kunnen hebben?

Je kunt natuurlijk ook je automaat meenemen in een borstzak/rugzak. Wel trilling, maar niet zo schokkerig en 'm dan op je werk omdoen.

Als je fietsroute een beetje normaal is zou een automaat er wel tegen moeten kunnen lijkt mij.

Dacht bijna dat dit een soort trolltopic was n.a.v. het topic over automaten en het spelen van golf.
Fiets zeer regelmatig en met elk horloge.
Dit moet gewoon kunnen lijkt me.

Moet gewoon kunnen en anders is het rotzooi. Wat wordt het volgende discussiegeval? Is het verstandig om de Sirtaki te dansen met een automaat om?

^ Was er niet eens een draadje over applaudisseren met een automaat? xD

Als ik met een horloge niet kan fietsen houdt het wel op hoor.

gr, HjR

De meeste fietsroutes zijn redelijk vlak, tenzij je ergens in de rimboe woont.
De meeste fietsen zijn tegenwoordig uitgevoerd met luchtbanden en voorvorkvering.
De gewrichten en overige onderdelen van het menselijk lichaam zijn zo gerangschikt dat ze heel wat schokken en trillingen absorberen.
Neem de proef op de som: fiets eens met een horloge om over een slecht wegdek en kijk hoeveel je horloge echt schokkend beweegt.
Ik durf er een lieve duit om te verwedden dat dit reuze mee zal vallen met het gevolg dat jij met een gerust hart lekker gezonde fietstochtjes gaat maken.:smiley:

Fiets ook elke dag woon/werk (2x30km) en regelmatig met een automaat aan de pols, met stukken niet al te best fietspad, geen problemen tot nu toe.

Dus gewoon lekker fietsen. (tu)
(en met regen, een duikertje :))

Groet
Herman

Bedankt voor jullie antwoorden.(tu) En nee, dit is geen troll.

Wat mij betreft onzin, ik rijd op de fiets met een automaat ik rij motor met een automaat, ik doe alles met een automaat, het is een horloge en die draag je om de pols in het dagelijkse leven, die dingen zijn gemaakt om te dragen gewoon.

Anders is het wanneer het misschien om een duur uurwerk gaat dat je die wat wil ontzien omdat je er zuinig op bent, maar dat is weer een ander verhaal :wink:

Lijkt me geen probleem of je moet een Parijs - Roubaix traject rijden.:slight_smile:

Kan prima hoor…

Ik heb laatst mijn wasautomaat een stukkie meegenomen op de fiets, maar dat vond ik geen succes hoor ! Ik zeg: niet doen !

Paul.

Paul Jenner Schreef:

Ik heb laatst mijn wasautomaat een stukkie
meegenomen op de fiets, maar dat vond ik geen
succes hoor ! Ik zeg: niet doen !

Paul.

LOL

Al ervaring met een gokautomaat dan?

dreski Schreef:

Kan prima hoor…
http://www.marcelbeerthuizen.com/wp-content/upload
s/2009/11/wim-van-est-ad1.jpg

Briljant!(tu)

Paul Jenner Schreef:

Ik heb laatst mijn wasautomaat een stukkie
meegenomen op de fiets, maar dat vond ik geen
succes hoor ! Ik zeg: niet doen !

Paul.

Fijn dat mensen je serieus nemen. Topic mag worden verwijderd, gaat alleen nog maar trolls opleveren…

Zolang ik niet deze weg neem naar huis fiets ik gewoon met mijn automaatjes hoor!

[video]http://www.youtube.com/watch?v=592m69FPtjA&feature=endscreen&NR=1[/video]

Dwars door “de Vogelwijk” zie ik!:wink:

Ik heb wel eens problemen met een vintage horloge op de motor (20 jaar oude Ducati) ga je 30 minuten rijden geeft je horloge aan dat je twee uur weg bent…

Ik zou geen automaat dragen op een Harley.
Dergelijke boneshakers :smiley: zijn imo minder geschikt voor automaten.
Ik heb in de US 9000 km op zo’n tr#ttenschudder gereden, niet goed voor fijn
mechaniek.

Ik fiets met al mn automaten alsook aplaudiseren is geen probleem.
Het zou echt niet kunnen vind ik dat een horloge daar niet tegen zou kunnen.