Ik heb een automatic-horloge en hij staat vaak erg snel weer stil.
Ik weet dat door beweging de horloge ‘aan de praat’ blijft, maar met een kantoor-baantje is dat soms lastig.
Iemand ideeen en/of tips om te voorkomen dat mijn horloge binnen een uur alweer stil staat?
Da’s een relatief “jong” horloge, dus denk ik niet dat de olie zijn smeerfunctie al heeft verloren.
Zo te zien werkt dit horloge op een Chinees uurwerk en lijkt mij een eventuele reparatie niet in verhouding tot de nieuwprijs.
Dus, heeft het geen emotionele waarde, kijk eens uit naar een ander horloge.
Alternatief: 's avonds na het werk met het horloge om de pols veel gaan sporten (en dan geen dam- of schaaksport;)
Ik ga ervan uit dat het een echte is, en zou er daarom mee naar een horlogemaker gaan. Maar mocht jij ervan uitgaan dat het géén echte is, dan zou ik 'm weggooien.
Ik ga ervan uit dat het een echte is, en zou er
daarom mee naar een horlogemaker gaan. Maar mocht
jij ervan uitgaan dat het géén echte is, dan zou
ik 'm weggooien.
Ik dacht het ook toen Brutus 't zo schreef, leek dat ie er vanuit ging dat 't een nepperd ging. Voor een namaak zou ik er ook geen energie meer in steken.
Maar een echte kan best het fiksen waard zijn. Dan toch eens bij een horlogemaker langs gaan.
Ik ga ervan uit dat het een echte is, en zou er
daarom mee naar een horlogemaker gaan. Maar
mocht
jij ervan uitgaan dat het géén echte is, dan
zou
ik 'm weggooien.
Ik dacht het ook toen Brutus 't zo schreef, leek
dat ie er vanuit ging dat 't een nepperd ging.
Voor een namaak zou ik er ook geen energie meer in
steken.
Maar een echte kan best het fiksen waard zijn. Dan
toch eens bij een horlogemaker langs gaan.
Ik had ff gekeken naar google image en zag daar een verkoopprijs bij vermeld van `124 euro, vandaar mijn reactie zoals eerder geschreven.
Omdat ik niet echt gecharmeerd ben van dit soort horloges, weet ik ook hun prijzen niet; vandaar dat ik die 124 euro maar voor zoete koek aannam;)
Als die prijs niet goed is, excuses!