Ja kast moet 30-40 mm zijn sry
Lencoth ik heb zelf een seiko kinetic en ben er erg blij mee. loop perfect. En geen batteruij gedoe.
ah
Jaja…Capibara…het is dus 30-40 mm maar dat snappen sommigen hier wel.
Ronaldo heb ik ook gekeken maar was alles boven budget
Kinetic is geen automaat . Kinetic kan je makkelijk een paar dagen c.q. weken niet dragen & hij loopt nog steeds. Een automaat houdt er binnen 2 dagen mee op…
Seiko…100 modellen…lekker kinetic of solar nemen
Dames=Cartier
Voor 600 vind je best een leuke gebruikte Cartier Tank, helaas dan wel quartz of handwinder. De moeite van het overwegen waard…
Hamilton jazzmaster american classic bicolor goud.
599EU nieuw in de winkel (Montredo)
Gaat jaren mee en met 37mm best te doen voor dames.
Voorzien van het robuuste en betrouwbare 7S26 uurwerk.
Het 5je legendarisch sind 1963.
out of stock
Oops, is ergens anders wel te krijgen.
En Skywatches verscheept niet naar EU dacht ik.
Maar het gaat om het model he
Laatst deze gekocht voor mm vrouw :Seiko SUT275PT…titanium…100m …kinetic…dus weegt nix,ze zwemt ermee, en nooit een batterij erin of stilstaan…340 euro
Junghans! Leuke modellen, mooie historie, goede prijsklasse:
Voor als het niet nieuw hoeft te zijn maar wel full set moet zijn en een paar euro boven budget mag zijn, deze fraaie 37mm Capeland. Quartz omdat vrouwen er niet van houden dat ‘dat ding’ steeds in een winder moet of een ‘forse’ onderhoudsbeurt moet hebben
https://www.chrono24.nl/baumemercier/capeland-date-quartz--id6728741.htm
Serieus
Omg…mijn vrouw zet me direct buiten als ik haar dit soort ouwbollige dingen geef.
Mss leuk voor 60+🤔
Aan allen bedankt voor de reacties. Ik ben iets boven budget gegaan en heb voor de Hamilto Jazzmaster Lady H42245151 gekozen.
Goede keuze denk ik, mooi horloge!!
Netjes.
Mooie schakels , datum op 6 uur , ETA uurwerkje , strakke indexen , toefje lume in de wijzers.
Veel plezier gewenst voor de vrouw.