Automatisch uurwerk icm magnetische armband

Of bedoel je de assertieve positie? Want jezelf niet door een ander laten domineren hoeft niet dominant te zijn. :slight_smile: Zeker na een goeie

kan dat op niet-confronterede en lieve manier gedaan worden. :+1:

2 likes

Ik ben nog jong Fate_Amenable_To_Change. De lijn tussen dominant en assertief is soms nog wat dunnetjes :sweat_smile:

3 likes

Hahahaha… Gaat vanzelf over.

Wacht nog 20 jaar, en de kloof tussen assertief en lethargisch wordt steeds onoverbrugbaarder, wat ik je brom.

2 likes

gewoon horloge links en armband rechts dragen. geen mechanische en magnetische schade aan kast en uurwerk. hoe moeilijk kun je het maken.

1 like

Dat is 0.12 Tesla, dat lijkt me heel erg veel
Om te vergelijken, een MRI scanner begint vanaf 0.5 Tesla en dat is een heel krachtig veld

Ze claimen het. Ik vind het ook van de zotte. Het klinkt zelfs ongezond. :slight_smile:

Het zou duidelijker zijn als er bij stond wat de oppervlakte was voor die 0,12 Tesla. Per cm2 of per m2. Scheelt nogal.

kermis

plastic

Ik vraag me vooral af wat er bedoeld wordt met “niet willen afzien van het ene of het andere accessoire”. Vind ik dan weer een intrigerende zin.

Als de beschrijving klopt is de magneet wel wat sterker dan een koelkast magneetje.

Tja… zo’n beetje elke vintage liefhebber bewijst dat veel mensen hier geen problemen mee hebben.

Al mijn horloges buiten de gshock hebben problemen met deze armband. Als zelfs een millgaus niet volstaat blijft er niet veel over.

1 like

De magneet zal inderdaad waarschijnlijk een neodymium-ijzerboor magneet zijn. Demagnetiseren zoals hier in het topic aangegeven, is mogelijk maar nefast voor de armband.

Je kan wel eens kijken naar demagnetiseren met wisselstroom, startend bij een hogere stroom en stilaan afbouwen. De magnetische dipolen zullen door de snelle wisselstroom willekeurig komen te liggen