Auw!

Vanochtend na ruim 2 weken pakte ik mijn OP uit mijn horloge doos.
En opeens zag ik het! Nahja gedeelde smart is halve smart.
Maar pffff dit doet echt ff pijn, amper 4 maanden oud.
Ben er gewoon echt even ziek van, helpt u mij even relativeren?

En lelijk zichtbaar ook !

14 likes

Jasses.:scream:

1 like

Van harte, je horloge heeft nu een eigen karakter. :+1:

35 likes

Ai dat is minder. De vraag is hoe is dit gebeurd want het is een flinke…

4 likes

Daar word je idd niet vrolijk van :confused:

1 like

Nooit leuk, maar na 3 jaar zit ie sws vol. En dan heb je een horloge met karakter. Koester het!

3 likes

:scream::sob:

1 like

balen…
en over 20 jaar -1000 euro ivm niet scherpe lugs :wink:

2 likes

Je eigen buts en meteen van de kluts! :+1:

4 likes

Maar weinig mensen dragen zo’n mooi en duur horloge dus wees daar vooral dankbaar voor.

Verder zijn krassen nu eenmaal onvermijdelijk!

Bedenk dat je deze kras er gewoon uit kan laten polijsten bij de eerstvolgende beurt! :smiley:

4 likes

Moet hier altijd smakelijk om lachen :joy:

Je hebt gewoon een horloge met schade.

30 likes

Het is iets te diep om het eruit te laten polijsten, dan ben je wel veel materiaal/vorm kwijt. Ik zou het eerst laten laserwelden.

Als je er niet meer tevreden mee kan zijn bied ik je 3000 euro as is.

10 likes

I love it.

image

14 likes

The first cut is the deepest, zeggen ze…

Altijd zonde, vooral als je zuinig op je horloges bent. Het haalt altijd net het nieuwe ervan af.

Je hebt hier wel een stukje karakter toegevoegd.

4 likes

Ja dat is nog het suffe GEEN idee dus, 2 weken niet gedragen, kan me echt niet meer herinneren.
En voor het ruige buitenwerk nou juist een beatertje aangeschaft, en GEEN enkel van mijn andere horloges heeft zo’n tik gehad.
Nee juist deze ene die ik zelf bij de AD met de naam op mijn kaart heb mogen aanschaffen.

Thanks … dit werkt

Dit helpt ook weer een beetje

Tja maar wel mijn scherpe lug kwijt … zucht …

Ok moet niet zo zeiken want dit is wel gewoon de waarheid !

1 like

Daarom moet je gewoon een horloge van 50 euro kopen, zit je nergens mee :sunglasses:

5 likes

Uuh nee, dit is gewoon kudt…

Over een paar jaar laten laserwelden. Niks aan de hand.

2 likes

Dat mag :slight_smile:

1 like

A polijsten krijg ik ruzie met jou … want geen scherpe lugs meer … dus ik kijk wel goed uit …

Dat laserwelden enig idee wie / waar dat kan en wat zo’n geintje zou kosten / pakt Rolex dat ook mee in een service beurt over 5 jaar ?

Euuh …

2 likes

Voel met je mee, maar het schijnt er bij te horen, je kunt het voorkomen, maar het dragen van zo’n mooi horloge is ook wel heel fijn. Toen ik eens met de loep naar m’n Seamaster keek zag ik tot m’n verbazing een butsje, terwijl ik hem toen net had. Natuurlijk kan het worden weggewerkt, maar ik denk niet dat je dat moet doen, want als je hem dan weer ophaalt en gaat dragen… Zoals Flowert al schrijft, het is nu jouw eigen OP met eigen karakter.

2 likes