Auw!

Mooi resultaat, proficiat

Rob

1 like

Ook snelle service!

1 like

Alles doorgelezen :sunglasses: welke S&C ben je met je OP naartoe gegaan voor het pucken?

1 like

De mogelijkheid met pucken is geweldig.
Ik ging al vrij om met mijn horloge, maar met de wetenschap dat je alles gewoon weer kan herstellen als het moet is helemaal heerlijk.

@sj44k doe mij eens een berichtje sturen. Ik wil je wat vragen en je profiel is gesloten.

1 like

@Robertw

Als je naar je eigen profiel gaat, en je klikt op berichten dan kan je daar een nieuw bericht aanmaken.
Je kan dan een gebruiker opgeven waarnaar je een bericht wil sturen.

Dan werk je om t verborgen profiel heen.

Mijn lokale, die hebben hem naar het landelijke / centrale atelier gestuurd.
Kortom dit kan welgeteld iedere S&C vestiging voor je faciliteren.

1 like

De rest hang je gewoon op in je hobbykamer en dan valt er een hamer op of zoiets.

[quote=“sj44k, post:1, topic:268114, full:true”]

Ben er gewoon echt even ziek van, helpt u mij even relativeren?

Volgens velen heeft je horloge nu karakter. Maargoed, dat is ook persoonlijk. Ik snap opzich wel dat je je er aan stoort.

Aan de andere kant, hij is nu wel uniek. Anders is het ‘Just another OP’

Poooohhh hoe krijg je dat voor elkaar!!!:scream::scream::scream:

Dit zou toch een flinke klap moeten zijn geweest die niet onopgemerkt gebleven kan zijn…

Geen idee wat u bedoeld maar zoals u kunt zien is het een pracht staaltje vakmanschap geweest.
Kortom alle lof voor het attelier van S&C

Psst als u even het hele topic had doorgelezen … had u geweten … dat ik hem fijn heb laten repareren … dus ik heb lekker weer just another OP en geen beschadigd koekblik :slight_smile:

1 like

[/quote]

Psst als u even het hele topic had doorgelezen … had u geweten … dat ik hem fijn heb laten repareren … dus ik heb lekker weer just another OP en geen beschadigd koekblik :slight_smile:
[/quote]

Ja ik zie het nu :wink: Erg mooi opgelost. Een nieuw horloge en in ieder geval een verhaal rijker.

1 like

Top resultaat voor een nette prijs. Je zou haast zeggen dat ze de kast hebben verwisseld.

1 like