Aversie tegen Hublot

Ik vind deze toch wel mooi hoor

Het merk bij uitstek waarbij je gaat twijfelen of hij wel echt is. Je ziet gewoon niet of het 200 of 20.000 euro heeft gekost.

2 likes

Niet mijn ding. Het merk heeft echter wel iets neergezet. Zeer herkenbaar qua looks. Alleen niet mijn looks :wink:
Voor de rest moet iedereen lekker dragen wat hij/zij wil.

1 like

Bleehhhhā€¦

Alleen al het feit dat die schroevies niet recht zitten word ik gek van.

2 likes

Sinds Carlo Crocco (MDM Geneve) zich niet meer bezig hield met zijn merk Hublot en in 2004 alle rechten overgaf aan de heer JC.Biver ,is het merk een hele andere kant opgegaan .

Het grootste verschil tussen het MDM tijdperk en het Biver tijdperk is dat vanaf dat moment bijna alle Hublots een mechanisch uurwerk kregen,want n de jaren negentig bestond 90% van de Hublots nog uit quartz werkjes.

Mdm Geneve




Hublot anno nu



Uploadenā€¦

Tsja, aversie is wat zwaar aangezet. Ik geloof dat de vormgeving aanspreekt of niet. Er lijkt geen middenweg bij de modellen. Persoonlijk spreken de modellen mij niet aan en helpt de link met voetbal gerelateerde ā€œendorsersā€ ook niet echt :wink: Kortom lose, lose.

Daar zijn tabletjes voor! :relaxed:

Mooi man

Klopt. Ik ken een horlogemaker die er een had aangenomen voor een servicebeurt. Hij zag niet dat het een nepper was, bleek pas toen de rotor er af was. Ik heb 'm van dichtbij gezien - ik zie het ook ECHT niet. Maar zo zijn er wel meer merken, toegegeven.

Capucijners met spek, gekookte aardappeltjes met picadilly zijn lekker
en Engelse drop is lekker maar bij Hublot denken ze dat je
Engelse drop met uitgebakken spekjes en blauwe glitters daarom ook wel lekker zult vinden

2 likes

Paardebiefstuk of tournedossen :joy:

(Weet u nog welā€¦?)

Oh en Hublot? Ammenevernooitniet!

Mwa,

1 like

Ik krijg nou niet echt een stramme kabouter van Hublot. En trouwens, voor een kleine 11K liever deze,
hou je nog wat over voor een kleinigheidje voor je vrouw :smile:

Picadilly?

1 like

heb je wel eens goed naar de Hublot klokjes gekeken ?

Wat is een stramme kabouter ?
Sorry is voor @Zulu

1 like

Geen idee, jij begint erover?

2 likes

Nee, Zulu

2 likes

Bij hem is het zijn kabouter, bij andere (waaronder bij mij) is het een reus :wink:

2 likes