Aviator 24hrs Wijzerplaat

Sinds een paar dagen in het bezit van dit Russisch horloge.

Merk Aviator,voorzien van een Poljot 2623 uurwerk (handopwinder),kastdiameter is 40mm excl kroon,de lederen band stelt weinig voor maar een Stowa oude stijl lederen band doet wonderen :slight_smile: en draagt voor mij ook zeer prettig.

Nu even wat foto’s

Bedankt voor het kijken!

van harte met je nieuwe aanwinst, ik heb er ook 1 gehad …maar het je ziet ze eigenlijk niet zo vaak voorbij komen (tu)

Leuke Rus met een mooie band. Kun je een beetje wennen aan het aflezen?

Van harte met deze Rus. Mooie foto’s trouwens.
Bedankt voor het delen.

Mooi hoor, kan je zien wat een band doet.
Staat hem perfect, waar heb je deze vandaan als ik vragen mag.(Horloge bedoel ik)

groetjes Lenno

Natuurlijk mag je dat vragen ik heb hem uit Polen via Ebay (privé),maar ook uit Polen volgens mij hiervandaan http://www.watchtime24.sisco.pl/catalog/index.php?language=en :wink:

Heel mooi horloge, gefeliciteerd! En ook een hele mooie nieuwjaarswens, dank daarvoor, en insgelijks!

Mooie aanwinst (tu) en hele leuke foto’s trouwens :slight_smile:

De mijne is inmiddels ook onderweg :smiley:

Heel gaaf, en mooie foto’s!

Veel plezier met het horloge en ook fijne feestdagen gewenst.

Groeten,

Stefan

Mooie klok. Gefeliciteerd. Leuke foto trouwens, op die heftruck.

Gr Wouter

Waar heb je deze PVD vandaan? als ik vragen mag.

@ Marco-T,Vertel :smiley:

Ja het aflezen is totaal geen probleem,wel met het gelijk zetten v/d tijd dan moet je toch even nadenken :slight_smile:

Rodima Schreef:

Waar heb je deze PVD vandaan? als ik vragen mag.

is al weer een aantal jaren geleden maar toen heb ik hem via een medeforum lid, geruild of gekocht dat weet ik zo niet meer precies.
De rede dat hij bij mij is vertrokken is meen ik omdat ik het teveel werk vond als ik hem droeg de datum goed te moeten zetten (ik draag m’n horloges meestal alleen in het weekend en door de weeks altijd een g-shock)

Een van de weinige 24 uurs horloges die in Ă©Ă©n oogopslag afleesbaar is, jammer van de prijs, anders had ik hem ook besteld.

Dat is waar, daarom geef ik hem elke dag even een slingertje :slight_smile:

Mijn beste,

24 uur in Ă©Ă©n oogopslag, genieten van deze fraaie Aviator.
Dat maakt van jou een gelukkig mens.
Geniet er van!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Proficiat!

Leuk zo een 24 uurs klokje. Wat ik alleen jammer vind is de datumschijf. Die lijkt niet helemaal netjes uitgelijnd met het venster. Hij neigt meer naar de 14. Ook het witte vlak boven de cijfers van de datum vind ik wat veel.

Mooi horloge !

Mijn Poljot Buran is inmiddels onderweg, gaat mijn eerste Rus worden.
Ben benieuwd…

Groet,

Chris

Een chrono in wat voor uitvoering?