Hallo allemaal
Ik heb pas een Aviator horloge gekocht ( watch 2 day ) en dit bevalt goed.
Mijn vraag: is Aviator een merknaam of is het een naam voor een bepaald type horloge
Groeten
Peter.
Hallo allemaal
Ik heb pas een Aviator horloge gekocht ( watch 2 day ) en dit bevalt goed.
Mijn vraag: is Aviator een merknaam of is het een naam voor een bepaald type horloge
Groeten
Peter.
Welkom op het forum.
Aviator is een merknaam.
Pilot, of Flieger, is een type horloge.
En om het ingewikkeld te maken, voor sommige merken is Aviator weer een modelnaam…
Die van watch2day is een merk 
Nou, ik houd het dan maar op een merk.
Bedankt alle antwoorders.
Oh, nu ik jullie toch aan de lijn heb, ik heb online naar de functie van de GMT wijzer gezocht en ben eigenlijk niets wijzer ( sorry !) geworden.
Wie helpt ?
Groeten
Peter.
Hiermee kan je een tweede tijdzone aangeven 

Zo, je kwam 6 jaar later nog even een trap na geven ![]()
Ik ben helemaal nieuw hier. Ik wil geen vragen stellen waarvan de antwoorden hier al te vinden zijn. Dus ik ben begonnen met me in te lezen. Het is veel, heel veel. Ik kom hele oude draadjes tegen want dit geweldige forum bestaat al heel lang. Dus ja sorry @DanielM
Prima om oude draadjes te lezen ipv lukraak nieuwe te beginnen over dingen die al besproken zijn, ik zou het zelfs vooral aanmoedigen want er is een hoop te lezen. Maar ik zie niet wat de toegevoegde waarde is om 6 jaar na dato nog even aan te geven dat je’m lelijk vindt en het waarschijnlijk prut kwaliteit is. De vraag was of Aviator een merk of type was en die vraag is toen duidelijk beantwoord, waarom iemands eerste stappen in de horloge hobby afkraken? En al helemaal zoveel jaar later
Ik denk niet dat het model wat nu te koop is bij Bol, dezelfde is als waar TS het over had?
Als je ziet dat TS in 6 jaar maar liefst 10 minuten leestijd bij elkaar gesprokkeld heeft zijn het waarschijnlijk ook z’n enige stappen.
Verder is de heer @Stinky net zo onervaren hier, dus die is het forum ook nog maar net aan het ontdekken.