AVW Watch Talk 20 ft. @Jurk

De nieuwe watchtalk van @AmsterdamVintageWatches is online! Altijd tof om te kijken maar dit keer met een kleine gastrol van onze eigen huiscartoonist @Jurk (vanwege de beloofde tekening uit een topic van een tijdje terug). Wat het toch net ff wat specialer maakt :stuck_out_tongue_winking_eye:

Toch leuk om een forumlid zo “terug te zien” in een filmpje van AVW :grin: :+1:

27 likes

Leuk! Rond welke minuut ? :see_no_evil:

3 likes

@jurk yes mate! :sunglasses:

2 likes

Vanaf 7:56 :smile:
Tevens krijgen wij als forum nog een kleine promotie :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Gefeliciteerd @Jurk! :tada:

Leuk dat je zo benoemd bent in deze watchtalk! :wink:

1 like

Cool ik ga zo kijken!

4 likes

Veel kijkplezier! :+1:

1 like

Lekker, mag graag kijken naar dat geneuzel over horloges, heb t gemist dit!!

2 likes

Helemaal eens! :v:
T blijft leuk om naar te kijken!

2 likes

Haha leuk! :smiley:

Vanavond thuis onder het genot van een pilsje de hele aflevering eens kijken :slight_smile:

2 likes

Heerlijke combi;

Pilsje & Watchtalk :beers:

2 likes

Ik heb nog geen tijd gehad om de hele aflevering te kijken. Super leuk iig. Ik kijk de rest vanavond.

Zelf wist ik al een tijdje dat dit er aan zat te komen. Maar wist niet dat het zo ‘groot’ zou zijn. Ik had aan Jasper gevraagd om de tekening als easter egg te verstoppen in de video. In de kast op zo. En @AmsterdamVintageWatches is een man van zijn woord, dus ik wist dat hij er een keer in zou komen.

Dat er ook echt woorden aan besteed zouden worden had ik niet zien aankomen. Super leuk iig! En idd mooie reclame voor ons mooie forum.

Oh… ik zie dat de prijs van de Avatars voor het goede doel weer omhoog zijn gegaan. :laughing:

28 likes

Haha hier is weinig Easter egg aan :joy:

Snap ik! tof van Jasper dat hij er zo aandacht aan besteedt! :+1:

Zo is dat!

Haha groot gelijk heb je. Hoe meer naamsbekendheid hoe hoger de kosten :stuck_out_tongue_winking_eye: een Van Gogh tik je immers ook niet voor 2 tientjes op de kop :man_artist:

2 likes

En ft. mijn rommelmarkt vondst haha!

Niet helemaal een man van mijn woord. Ipv easter egg komt ie in volle glorie aan bod. Was er te blij mee :stuck_out_tongue:

15 likes

Die Holy crab was gewoon te goed. :joy::v:
En nogmaals super bedankt! Heel sportief!! :facepunch:t2:

5 likes

‘Bedankt jurk’ … hop en hij slingert de tekening zo door zijn zaak heen. :rofl:

2 likes

Doet hij voor het verhaal :wink:

“Dus jij flikkerde een originele Jurk gewoon door de zaak heen… die laatst geveild is? Dé Holy crab? Ik geloof je niet”
“Dan geloof je het niet, staat gewoon op video”

5 likes

Mooi gedaan Jurk, geweldig om een cartoon van jou in die “beroemde” filmpjes van AVW terug te zien! (Zoals je weet ben ik mijn eigen cartoon😀)

3 likes

Dank! :+1:

2 likes