B&B Matador

Ik ben opzoek naar een nieuw horloge. Nu ben ik wat op internet aan het zoeken geweest omdat ik niet erg thuis ben in de modellen. Mijn oog viel op de B&B Matador. Het word voorgedaan als bekend merk. Het staat echter ook in de lijst met plakmerken op deze site. Nu ben ik benieuwd of iemand ervaring heeft met dit model.

Hallo Robin,

Ga er maar vanuit dat het een prutsmerk is :slight_smile:
Hier zie je bv dat er drukkertjes aan de zijkant sitten om de datum dag te verstellen.

ene een horloge van €1.399,- verkopen voor € 179,- ???

Koop voor dat geld een mooie Seiko of zo :slight_smile:

http://www.gernershop.de/bb/Kmatador-silber.jpg
Dit was het model dat ik gezien had. Maar inderdaad met drukknopjes. Jullie hebben er allicht meer verstand van dat ik. Ik vond dit model alleen wel mooi. De horloges van Seiko zijn wat standaard naar mijn idee.

Met een Seike Sportura Limited Edition heb je niet echt een standaard horloge…

Deze ligt niet echt in dezelfde catagorie dan de matador

Een collega van me is verblind geraakt door de “marktwaarde” van het horloge en dacht dus een koopje te hebben. Om een lang verhaal kort te maken 179 euro voor een horloge dat er na 3 maanden mee ophoud is volgens mij geen koopje. Ik zou er van af zien als ik jouw was

Ik had mij vergist in het te besteden bedrag. Misschien anders een horloge van Breil? Niet te duur maar wel mooie klokjes.

breil??? ik zou voor tissot gaan of iets anders zwitsers.

Ik vind 'm qua stijl wel wat hebben, alleen zou ik alleen voor dat geld dan wel een echt merk kopen waarvan je de cataloguswaarden kunt opvragen !!!

Patrick