Ik had er nog nooit van gehoord en kwam ze al surfend ergens tegen. Doen een beetje aan Richard Mille denken, vind ik. Ze hebben volgens de site één dealer in Nederland, Lex Watches http://www.lex-watches.com/brands.php?type=n&bname=B.R.M&bid=101&page=1
in Enschede. Helaas te duur voor mij.
Zijn inderdaad redelijk duur, in die prijsklasse ben je snel geneigd naar een bekender merk te stappen… maar: Het zijn wel mooie horloges!! Ik ben weleens bij Lex geweest (trouwens ook in Almere) en heb een BRM omgehad, was zeker onder de indruk, top spul!
Als je ze wilt zien en voelen zou ik gewoon even bellen om te gaan “proeven”. Dat zal geen probleem zijn!
Oeps! leuke horloges, maar niet mijn keus en voor de prijzen zou ik toch iets meer voor de gevestigde orde gaan. Bijna niemand die zegt oh ja! een BRM.
Dat is voor mij persoonlijk geen factor van betekenis. Datzelfde geldt voor mijn Orsa’s, voor m’n MeisterSinger, enz. enz. Ik koop een horloge voor mezelf en niet voor de buitenwereld.
:} helemaal mee eens Snooker! Ik vind dat ze mooie designs hebben, die configurator waarmee je je eigen horloge kunt samenstellen is ook leuk, maar helaas zijn de horloges wel erg prijzig. Weer een merk waar ik nog nooit van gehoord had en wat me toch wel aanspreekt, ik hou wel van aparte ontwerpen.
Bedankt voor de link.
De andere die je opnoemt ken ik wel:D hou me ten goede een ieder koopt wat ie mooi vindt. Maar ik heb ook nooit van dit merk gehoord, buitendat er een aantal modellen tussen zitten die ik ook absoluut erg mooi vindt.
Maar ik vind de prijzen persoonlijk veels te hoog . Komt mede doordat je(ik) het merk ook helemaal niet kent. En ja natuurlijk koop je een horloge voor jezelf dat spreekt voorzich.
Bigrosa, ik bedoel ook niet dat jij of iemand anders van dit forum ze niet kent, ik doelde meer op de gemiddelde horloge-leek die niet verder komt dan Rolex, Breitling en Cartier.