Ik ben er niet zo’n fan van om niet OEM (niet originele) banden te dragen op m’n Breitling horloges. Ik krijg er persoonlijk een naar, waardeverminderend gevoel bij, wie herkent het? Voor deze keer een uitzondering omdat mesh toch wel heel fijn draagt en stiekem wel mooi is denk ik.
ik vind het een beetje een B1 verkrachting . maar dat is mijn mening .
verder heb je wel een punt met originele banden . Die staan vaak wel het beste bij zo een klok
Persoonlijk hou ik gewoon niet zo van Mesh banden, maar deze combinatie vind ik nog best geslaagd! In ieder geval de mooiste combinatie met een Mesh-band die ik tot nu toe heb gezien
Waarschijnlijk omdat deze Breitling een rechte aanzet aan de kast heeft, waardoor er geen (of nauwelijks) extra ruimte tussen de band en de kast ontstaat bij de Mesh band.
Het lijkt iig wel een mooi glimmend, zilveren geheel te worden zo.
Kan me voorstellen dat mensen die wel van Mesh houden (en dat zijn er best een boel, geloof ik…) het wel mooi zouden kunnen vinden.
Ik vind bijna alle Breitlings verschrikkelijk, maar 1 ding zijn ze goed in: De banden van Breitlings zijn vaak prachtig! Ik zou de mesh er dus weer afhalen;)
Ik vind het een goede combinatie, met name omdat de band erg goed aansluit op de kast, en de stijl wel past bij het horloge. Maar ik ben dan ook een Mesh liefhebber
Niks mis met mesh.
En waarom zou een niet merkgebonden band minder staan als een band van gerenommeerd merk.
Ik draag zelf mijn PO al een hele tijd aan zo’n meshband en bevalt prima.
Draag je Breitling op mesh,staat geweldig.
Nee, te druk naar mijn smaak. Een Breitling met glanzende kast vind ik het mooist op rubber of op leer. De originele stalen banden zijn erg mooi, maar krasgevoelig…en ze blinken zo…
Breitling heeft ontzettend goede stalen banden; dat is nu eenmaal een feit.
Ze dragen bijzonder prettig en ze zin zeer goed in te stellen. Ook schakels weghalen/bijvoegen kan je naar hartelust, omwille van de degelijke kwaliteit.
Maar als echte horloge-liefhebber moet je kunnen en vooral DURVEN experimenteren ! ! !
Ik vind dit een uiterst geslaagde combinatie ! (tu) (tu) (tu)
Trouwens, Breitling heeft nu zelf een aantal modellen op mesh gezet.
En een GOEDE MESH, draagt eveneens bijzonder prettig.
Ik zeg wel een GOEDE mesh-band, want ik heb er ook al eens eentje gekocht die rechtstreeks de prullenmand is ingegaan.
Een goede mesh hoort nl. zeer soepel ( buigzaam ) te zijn.
Ik vind jouw combinatie; nl. een B1 met blauwe dial op mesh, zeer goed passen.
Mocht de wijzerplaat zwart zijn, zou de combi imho iets minder zijn.
Ikzelf heb al eens een zwarte B1 op een bruine alligator hornback gezet.
Het horloge zag er op slag een pak “minder duur” uit, en niet iedereen kon dit smaken, maar de combinatie op zich, vond ik persoonlijk niet verkeerd.
Tot slot: het IS en BLIJFT toch een schitterend horloge ! (tu)
Voila, hier zet Breitling hun horloges ZELF op mesh !