Backers Hamtun Kraken H3

Zijn er hier op het forum nog backers van deze H3 Kickstarter? Ross van Hamtun lijkt de stekkers eruit getrokken te hebben en er met de centen vandoor te zijn. Site van Hamtun staat op zwart, de site van zijn adviesbureau staat op zwart en er is al maanden geen contact mogelijk via Kickstarter. 482 backers die in de kou staan en waarschijnlijk nooit hun horloge ontvangen (me included :sob:)!!

1 like

Waar heb je deze info vandaan? :open_mouth:

Kickstarter, zijn site https://hamtun.co/ en verschillende forums waar mensen hun ongenoegen uiten.

Wat ik heb gelezen is dat Ross te kampen heeft met familieproblemen. Schijnbaar iets met zn moeder.

Ik heb zelf de H2 campagne goed gevolgd als backer en ondanks het goede horloge en prima communicatie was het duidelijk dat hij veel te veel hooi op zijn eigen vork had. Lastig zaken delegeren wellicht.

Hoe het nu met de H3 gaat is niet goed te praten. Vervelend voor hem dat hij privé sores heeft maar zóveel mensen steken hun geld hierin en hij laat iedereen stikken. Of er moet iets anders aan de hand zijn wat ik niet weet

afbeelding

Dat is inderdaad geen reden om er vandoor te gaan, ongeacht of het waar is of niet, triest voor iedereen die zijn vertrouwen er aan heeft gegeven.

Campagne is van mei vorig jaar en daarna verliep alles best vlotjes. Nadat iedereen zijn definitieve keuzes had doorgegeven komt de tijd van wachten. Ross kwam nog regelmatig met updates maar dat werd steeds minder. Nadat steeds meer mensen zich afvroegen hoe het ervoor stond heeft hij nog tweemaal een update gegeven met daarin het hele relaas met zijn moeder en dat het geestelijk minder met hem ging. Wel had hij belooft een maal per maand een update te geven maar hier is niks van gekomen. Vervolgens zijn er steeds meer mensen vraagtekens gaan zetten bij het project en het verhaal over zijn moeder en zijn eigen geestelijke gesteldheid! Eerder van communicatie middels mail of app mogelijk maar ook deze beantwoord hij niet meer. Toen mensen zagen dat al zijn sites uit de lucht gingen werden ook de berichten wat onvriendelijker. Zijn Facebook link https://www.facebook.com/rossdavis alle links naar zijn bedrijven staan op zwart.
Persoonlijk ben ik ook benieuwd of ik ooit het horloge nog in ontvangst mag nemen!!!