Weet iemand toevallig hoe ik de backlight kan aan zetten van een Breitling Airwolf!
In de handleiding staat de kroon indrukken maar dat werkt dus niet
20220423_135531|375x500
Ik kwam meerdere mensen tegen met hetzelfde issue, mijn idee was dat dit samen zou kunnen hangen met een bijna lege batterij maar dat lijkt niet het geval. Ik ben bang dat je hiervoor naar een Breitling service centrum moet, hiervoor kan ik Paul van Zeeland in Velp aanbevelen. Ik had ook een backlight issue met mijn Aerospace, dat hebben ze prima verholpen.
Goedenavond,
Nee aan een lege batterij ligt het niet die heb ik vandaag vervangen.
ik heb het horloge pas en de backlight werkte ook niet met de vorige batterij.
Was het bij u mogelijk om een deel reparatie te doen of zat er gelijk een servicebeurt aan vast?
Nou ik rolde van het één in het ander, het horloge verloor 2 seconde per dag, dat lag aan het E-bloc, de wijzerplaat had wat ook corrosie dat is meteen meegenomen en werd een volledige service. Achteraf bleek dat de backlight wat wispelturig was en deed het maar half, dit is onder de garantie van de service kosteloos gerepareerd. Ik was toen wel ruim duizend euro in de min…
Ik voel me nog steeds tamelijk genaaid door het niet nader te noemen forumlid die het horloge verkocht als goed werkend.