Backup fotograaf gezocht Terra Luna gphg

Het gaat last minute worden, maar ik ga dit jaar met een model meedoen aan de gphg. Wegens drukte in mijn ruimte pas redelijk laat aan dit horloge kunnen beginnen waardoor alles last minute geregeld moet worden. @malus65 is mijn 1e optie, maar indien het horloge tegen het einde klaar is (ergens rond de 16e) vervalt deze keuze ( 21 Juli uiterste foto inlever moment) vandaar dat ik opzoek ben naar een backup fotograaf.

Als jullie iemand weten hoor ik het graag.

Even wat fotos van de vorderingen:

41 likes

Als de boel nou snel in elkaar schroeft, dan komt het allemaal goed :sweat_smile:

13 likes

@blufkakel? Krijg je m wel op een mal japans krantje en eindigt ie in t blauw

20 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

…met 30% verlies na 8 upjes.

11 likes

Verrek ik doe zelf (weliswaar hobbymatig) vooral automotive/motorsport fotografie maar als je echt omhoog zit moet je het zeggen. Al gok ik dat je misschien iemand met meer macro ervaring zoekt.

Ah zo noem je dat dus wanneer je de hele tijd in off topic losgaat over crypto memes :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mooi en knap project overigens!

1 like

Misschien kan @dingleberry iets betekenen. Hier meer info

Hoi, mocht ik tijd kunnen maken sta ik graag voor je klaar, ik heb alle apparatuur, en deze is nog mobiel ook zodat ik op lokatie een set kan opbouwen. :wink:
Ervaring met macro Fotografie heb ik ook nog. Mocht je interesse hebben, stuur me maar een pb. Lijkt me leuk!

Als je wil heb ik wel gegevens van @bowlofsalmon (instagram), is een fotograaf die ook regelmatig horloges doet. Misschien dat hij wel interesse heeft.

1 like

stoer man! veel succes! :facepunch:

1 like

En @myfriendscallmeKC misschien benaderen? De beste man bouwt razendsnel een mooi repertoire aan macro’s op.

2 likes

@Bwatched maakt ook altijd erg lekkere (macro) fotos vind ik!
Ik zou graag een keer fotos bij je komen maken.
het is super mooi wat je maakt, maar dan graag als er wat minder vanaf hangt hahaha

1 like

Eens met de comment hierboven, de macro foto’s van @Bwatched zijn heel mooi!

1 like

Dat wordt een mooie fotografie GTG als ik het zo lees.
Voldoende keus in ieder geval!

Ik doe ook wel eens wat met fotografie. Ben 15 jaar full time geweest, en nu fotografeer ik alleen wat ik leuk vindt, waaronder horloges met macro setup.
Stuur maar een berichtje mocht ik wat voor je kunnen betekenen.

3 likes

Dat dus, maar voor wat leuke foto s ben ik totaal ongeschikt :sunglasses:

1 like

Geen verstand van fotografie maar kerel, wat ben je toch verschrikkelijk handig geworden met de figuurzaag en ijzervijl. :heart_eyes:

Hey @stefanketelaars ik fotografeer inderdaad met liefde vrij snel foto’s en macro’s en edit dit super vlot in Lightroom. Helaas zou het weekend van 13 - 14 Juli mijn laatste optie zijn. Daarna ben ik op vakantie. Stuur me maar een berichtje als dat je uit zou komen.