Pieter, alias BadBoy, heeft van mij een horloge overgenomen. Hij wilde 'm liefst zo snel mogelijk hebben, dus kwam hij nog dezelfde avond bij mij langs. Het werd een heel gezellig uurtje waarin natuurlijk het horloge werd gekeurd en voor goed werd bevonden, en waarin het ‘gevaarlijke’ horlogevirus met alles wat daarbij hoort werd besproken en ik mijn collectietje heb laten zien en hij zijn horloge toonde (dat de waarde van mijn horloges heeeeel ver overtreft…).
Hoewel de naam BadBoy wat gevaarlijk klinkt ;), kan ik hem van harte aanbevelen als koper! (tu)
Afgelopen week van Pieter een horloge overgenomen. Supersnelle reacties en afhandeling. Vandaag het horloge binnengekregen, keurig verpakt en zelfs een bedankje. Erg aardige gozer en een topafhandeling Duim omhoog!
Sverre
Heel positieve ervaring met Pieter, alias BadBoy. Leuk klokje overgenomen en geen moeilijkdoenerij, heel sympathiek allemaal, hij doet z’n naam geen eer aan, LOL!
Kan hem van harte aanbevelen aan iedere koper en verkoper.:~
Omega Planet Ocean aan BadBoy/Pieter verkocht. Pieter is een betrouwbare kerel waarbij je weet wat je er aan hebt. Dit is erg fijn aangezien horloge liefhebbers soms net vrouwen voor een kledingkast zijn en zich vaak nog drie keer bedenken nadat ze in contact zijn met een verkoper…
Ik werd gastvrij ontvangen bij hem thuis en na een gezellig babbeltje over horloges de deal snel gesloten. Een aanrader dus!
Zojuist een Omega Planet Ocean overgenomen van Pieter (@BadBoy).
Vooraf prettig en duidelijk gecommuniceerd, vanavond samen met mijn vrouw het horloge bij hem thuis opgehaald en ter plaatse het afgesproken bedrag aan hem overgemaakt.
Vriendelijke ontvangst door Pieter en zijn vrouw, lekkere koffie en een leuk gesprek (vooral over horloges uiteraard). De dames hadden in de tussentijd ook een geanimeerd gesprek .
Het horloge was zoals omschreven, ben er zeer blij mee!
Al met al een zeer prettige ervaring, Pieter is duidelijk een liefhebber van horloges en een aanwinst voor het forum! .