Baerttom

@Baerttom heeft recent een longines van mij gekocht. Hij communiceert duidelijk en reageert snel, biedt eerlijk en komt zijn afspraken na. Aanwinst voor het forum en een aanrader!

2 likes

Bedankt!

1 like

Ik sluit me aan met een positieve review. @Baerttom heeft een horloge van mij overgenomen. Realistisch geboden, en het bedrag snel overgemaakt zodat het horloge snel op de post kon. Ik hoop dat je er van geniet!

1 like

Tom heeft een horloge van mij overgenomen en in vol vertrouwen vooruit betaald. Naast de betaling verliep ook de communicatie soepel.

Aanrader.

Nogmaals dank @Baerttom .

1 like

@Baerttom heeft ook van mij een horloge overgenomen. Wat mij betreft is hij een prima HF-er om zaken mee te doen: duidelijk in de communicatie, komt afspraken na en laat ook nog eens netjes weten dat het pakket goed ontvangen is. :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @Baerttom
Ging allemaal verfrissend soepel. Kreeg een bod in de buurt. 5 min heen en weer en we waren eruit.
Betaling kwam direct binnen uit BE. Zelfs PostNL was er de volgende dag al.
Kortom een vlotte en nette deal - zoals het hoort.
Ik kan @Baerttom daarom ook van harte aanraden als koper.

Veel plezier met het horloge!

1 like

Zeer vlotte en nette deal gemaakt met @Baerttom afgelopen week. :pray: tot de volgende!

1 like

Horloge verkocht aan Tom @Baerttom Prettige communicatie en een bijzonder leuke ontmoeting met een sympathieke zuiderbuur. Wil graag Tom van harte aanbevelen.

1 like

Leuke ontmoeting met Tom in vd Valk Maastricht.
Submariner werd geinspecteerd een drankje werd gedaan en een leuk gesprek volgde.
Het geld overmaken wilde niet lukken op dat moment dus Tom ging naar huis zonder Rolex en zei dat hij het geld vanuit thuis (Antwerpen) ging overmaken.
Wat een grenzeloos vertrouwen hebben mensen van horlogeforum in elkaar! Ongeloofelijk toch!
Tom maakt 10k over naar een Maastrichtenaar en daarna het wachten dat het geld op mijn rekening zou aankomen.
Tom heeft ongeveer 24 uur in spanning gezeten hihi.
Na intensief contact kwam het geld ongeveer 24 uur later aan en kwam Tom opgelucht weer richting Maastricht om het prachtige horloge op te halen.
Wat een sympathieke gast is die Tom!