Balen!

Na een avondje ebayen kwam ik een leuke vintage Ulysse Nardin tegen. Omdat ik zoiets nog niet in mijn collectie had besloot ik hem te volgen.

Met nog 1 dikke dag op de klok en een uiterst aantrekkelijke prijs heeft de verkoper hem teruggetrokken>X:( Ik baal als een stekker want het was een leuk model, maar helaas :frowning:

Heeft iemand trouwens enig idee wat de type benadering van dit model is? Ik vind het namelijk wel een hele dikke vette duiker

Ik deel je balend gevoel, ik heb dat ook geregeld dat er iets wordt teruggetrokken. Dat zou verboden moeten worden.

Mwah, refinished dial en uit Argentinië… Daar zitten een paar verkopers die gekend zijn om hun meuk :wink:

Ja erg mooi horloge ,snap dat je ervan baalt maar geduld want er komt er vast vaker een te koop .

Wees blij, aan de foto’s te zien is het een in elkaar geknutseld prul. Uurwerk ziet er niet (die print op de rotor, belachelijk!), de print op de wijzerplaat lijkt me ook niet origineel, daarnaast staat er 2 keer Swiss made op, waarbij de onderste ook niet eens netjes is uitgelijnd en ik heb nog niet eerder een UN met zo’n kastvorm gezien. Een Frankenwatch als je 't mij vraagt!!!

Ha bedankt,
,
Dat wist ik niet. Ik was een beetje opzoek naar een dikke duiker, vandaar.

Zo zie je maar weer, ook geluk kan in een klein hoekje zitten;)