Deze Ball mag het nest verlaten, krijgt hier te weinig draagtijd.
Bijzonder aan de Ball horloges zijn de ‘micro gas tubes’ gevuld met tritium, zodat het horloge altijd afleesbaar blijft in het donker.
- Merk en model: Ball Engineer II Marvelight (NM2026C-S6J-BK)
- Diameter: 40 mm
- Leeftijd: 2017
- Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): nov 2017
- Factuur en/of certificaat: beiden beschikbaar
- Originele doos en/of eventuele accessoires: originele doos met tag, certificaat
- Verzendkosten of afgehaald: verzenden binnen BE voor 15 EUR; naar NL voor 20 EUR; ophalen kan ook in Turnhout, België
- Conditie (krassen, werking etc): in goed werkende gedragen staat; best wat krasjes van normaal gebruik - zie foto’s (het ziet er erger uit op foto dan in het echt). Het binnenwerk doet het volgens de timegrapher goed met -6s/d, 0.0 ms beat error en 294° amplitude.
- Soort uurwerk en kaliber: Ball RR1103 (gebaseerd op ETA 2824-2 of Sellita SW200-1)
- Vraagprijs: 850 EUR, maar ik sta open voor biedingen.
- Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald, dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.