Ball Engineer II Ohio

Wat zal ik zeggen… Me got Balls :smiley:

Gisteren binnengekregen en me simpel verbaasd ::o

Je ziet het merk steeds meer en heb er altijd wel een oogje op gehad, maar nooit gekocht omdat de meeste modellen me nogal groot en grof overkomen.

Echter deze heeft bij mij de juiste snaar geraakt :slight_smile:

De kast is nl. een draagbare 38 mm, maar werkt echter wel iets groter dan verwacht. Zeer fijne detailering en een bijzonder zware en massieve band.

Waarom verbaasd? Alhoewel zo geprijsd, is dit in kwaliteit geen klokje uit de middenklasse. Ik durf hardop te zeggen dat deze gelijk (en qua detailering mooier) is dan bijv. een Breitling Colt (wat nog steeds tot een van mijn favourieten behoord (tu))

Enfin, even een paar plaatjes :smiley:

(tu) Inderdaad mooie details, leuk embleem op secondewijzer en prachtige sluiting op stalenband, vind hem op staal sowieso het mooist, veel plezier met deze mooie klok.

Zier er inderdaad goed uit. Tijdloze vormgeving, mooi afgewerkt. Die oplichtende stippen die iets uit de wijzerplaat steken zijn mooi gevonden. Dat de 12 een andere kleur is ook.

Veel plezier ermee.

Mooi gedetailleerd horloge, een leuke oplossing om de tritiumtubes rechtop in de wijzerplaat te zetten. Gefeliciteerd.

Erg mooi inderdaad, gefeliciteerd…

Ik vind 'm prachtig op het embleempje aan de secondewijzer na dan… Okee heel persoonlijk, dat weet ik. Maar dat is echt de enige reden dat ik nog nooit een Ball heb aangeschaft.

Verder -zoals gezegd- is 'ie heel mooi! Veel draagplezier gewenst.

Menno

Gefeliciteerd met deze aanwinst.
Afwerking is inderdaad uitzonderlijk mooi voor deze (prijs)klasse.

thieuster Schreef:

Ik vind 'm prachtig op het embleempje aan de
secondewijzer na dan… Okee heel persoonlijk, dat
weet ik. Maar dat is echt de enige reden dat ik
nog nooit een Ball heb aangeschaft.

Verder -zoals gezegd- is 'ie heel mooi! Veel
draagplezier gewenst.

Menno

Dat logo aan de secondewijzer was voor mij juist de doorslag om het te doen :smiley:

Heel fraai, en niet vergeten: de achterkant(tu)

Ik ook vindt die secondewijzer prachtig. En die uitstekende lume-buisjes, heel origineel.

Veel kijkplezier. (ik kan me voorstellen als je op de klok kijkt, vergeet om te kijken hoe laat het nu eigenlijk is…:D)

Groet
Herman

Prachtig horloge, staat ook op mijn lijstje.
Bijzonder vind ik juist de secondewijzer.
Veel draag plezier ervan.

Errug fraai,

Ingetogen en tegelijkertijd ook aanwezig. En bovendien een merk met een verhaal. Veel plezier met deze mooie klok. gr. Cricket

Doet me beetje aan een Aqua Terra denken door de wijzers en driehoekjes, maar heeft wel genoeg eigens.

Zoals eerder al vermeld, erg leuk gevonden om die tritium tubes rechtop te zetten, zodat je stipjes hebt ipv de gangbare streepjes.

Proficiat en veel plezier ermee!

Mooi! Ik ken dit merk helemaal niet, ziet er wel erg puik uit, zeker als je op de site kijkt. Waar kun je dit merk zoal kopen?

Gefeliciteerd met deze mooie klok. Dat opgelegde vind ik altijd super aan een wijzerplaat en de secondewijzer, de kast en band zijn mooi gedetailleerd zeg. (tu)

Groeten,
Dimitri

Heb hem inmiddels vaker bekeken en hoe vaker je kijkt,
hoe mooier die wordt.
Wijzers, tritium, deksel, banden, bandsluiting, alles :~.

van harte met je hele leuke nieuwe aanwinst (tu)
Ball blijft een erg leuk merk en de kwaliteit is super … (tu)
veel plezier ermee … :slight_smile:

jmr Schreef:

Mooi! Ik ken dit merk helemaal niet, ziet er wel
erg puik uit, zeker als je op de site kijkt. Waar
kun je dit merk zoal kopen?

In Nederland bij de juwelier alleen in Heerlen dacht ik http://www.vaessen.nl/?pagina=ws_overzicht

deze had ik gemist :slight_smile:

fantastisch aan de zwarte band zeg (tu)