De Fireman NECC heeft een volledig gefreesde sluiting, die niet rammelt en heel nauwkeurig sluit. De band zelf is geschroefd, zeer comfortabel en door bollingen aan de ene kant en de uitholling aan de andere kant van de schakels, is er geen gap tussen de schakels. Echt top en mooi gemaakt
Op de Silver Star lijkt dezelfde band te zitten als op mijn Engineer Master II Aviator. Ook een fijne comfortabele band zonder spelingen. De vlindersluiting sluit stevig en strak, waarbij het logo deels in de ene helft van de sluiting verzinkt. Gewoon weer top afgewerkt. Voor het op maat maken zijn ook halve, geschroefde, schakels gebruikt.
Lijkt erop, dat je gelijk hebt en is eigenlijk ook wel logisch. Het horloge komt rechtstreeks uit Zwitserland
Naar mijn mening, is het dan nog steeds een top prijs voor een super klok.
Zal nog even uitsluitsel geven als ik de AD gesproken heb
Zeer bedankt voor deze info! Het is goed te weten dat fijnafstelling waarschijnlijk niet mogelijk is op de Engineer III. Dat vormt voor mij wel een belemmering helaas.
Nope, heeft niets met Schengen te maken, wel met EU lidmaadschap. Voor Zwitserland zijn er wel specifieke regels, maar toch ook gewoon invoerrechten.
Zie http://www.invoercalculator.nl/landen-en-valuta
Net even gebeld en bevestigd gekregen dat uiteindelijke levering via de AD in Nederland gaat verlopen. Dat lost volgens mij de invoerrechtenvraag op, voor de particuliere koper. BTW zal er wel bovenop komen, anders waren we geen Nederlanders