Het was mij bijna ontgaan en toen was ik ineens klaar wakker
Begin december ontving ik al een mail van Ball, omdat ik eerder al 2 stuks had geregistreerd. Hierdoor kreeg ik op beide exemplaren 1 jaar extra garantie. Toch weer mooi meegenomen.
Nu wist ik uiteraard, dat er mails binnen zouden komen met acties en nieuws. Niet overdreven veel en leuk om op de hoogte te blijven. Zeker de BMW edities doen mij helemaal niets, omdat het BMW mij niets doet
Waar ik niet bij stil had gestaan, dat er ook super acties zijn.
Zo ook deze, met de nieuwe Ball Engineer III Bronze Star & Silver Star als middelpunt. Leuke klok dacht ik nog, zonder verder te kijken wat het aanbod nu werkelijk inhield. Vandaag ben ik ontwaakt en helemaal hoteldebotel van de blauwe uitvoering.
Oordeel zelf, de Bronze is 43mm en de zwarte en blauwe zijn er in 40mm en 46mm. Overigens is de Bronze een limited Edition van 3000 exemplaren.
Denk dat het de Blauwe in 40mm gaat worden
En dan nu de klapper: Wie vóór 1 januari 2017 bestelt, krijgt deze jongen (vers van de producent) voor €810 in huis. Levering maart - april en de officiële introductie komt dan in mei. De prijs ligt dan globaal op €1600 voor de Silver Star
Morgen nog even bellen met mijn AD en navragen of ik rechtstreeks bij hem kan bestellen, of dat het toch via het WWW moet. Het zou namelijk zomaar eens kunnen, dat hij de distributie voor Nederland gaat verzorgen
Zo! Erg mooi zeg.
Kriebelt wel, maar is niet het juiste moment voor…
Ik vind alleen de fotos niet echt duidelijk… Grote kans dat het horloge in het echt een volledige andere uitstraling heeft dan hetgeen wat wordt gecreëerd door de gefotosoepte foto’s…
Heb de bronzen versie reeds besteld. Eveneens met mooie pre-order korting. brons en Ball stonden al lange tijd op mijn wishlist. Dat heb ik bij deze dus gecombineerd. Mooie specs van het uurwerk. Nu wachten…
Niet mijn soort klok… te chaotische en onaantrekkelijke dial.
Ben wel benieuwd hoe de blauwe dial uitvalt in verschillende licht soorten. Veel voor plezier met wachten!
Jeetje, Ball,…ik weet nog hoe graag ik er ééntje wilde toen ik er nog geen had.
Geweldige kwaliteit, ook de band en sluiting. Werkt wel met halve links, dus fijnverstelling is er niet bij bij die van mij. Nu hoeft dat ook niet, want hij past perfect.
Ik heb er wel ervaring mee, maar weet niet of er op deze eenzelfde band zit.
Bij mij zijn de links geschroefd. Ik heb een vlindersluiting met 3 stelgaatjes en een duikers extensie.