BALL Engineer III Marvelight

Ik zat even wat rond te browsen op smoelenboek toen mij een advertentie ten ogen kwam die wel mijn interesse had gewekt. Ik weet wat ik er van vind maar ben benieuwd wat anderen er van vinden en dan met name de caring editie. https://shop.ballwatch.ch/en/Marvelight_Chronometer-NM2026C-S28C-BK

3 likes

De caring editie vind ik te onrustig met al die verschillende kleurtjes. Gesteld dat ik de Marvelight 3 zou willen hebben (en me kunnen veroorloven) dan zou ik toch voor een van de andere kiezen.

2 likes

Ik heb een paar Marvelights gehad, mooie ingetogen dingen in een mooie maat, maar de caring gaat me ver, te onrustig

2 likes

Moet zeggen dat ik dus juist dat drukke wel leuk vond en hem onderscheidend vind. Kijk overdag zal je de kleuren niet zo zien denk ik zelf persoonlijk.

2 likes

Natuurlijk is dat persoonlijk! Weet dat het prettige horloges zijn en van goede kwaliteit👍

2 likes

Ben erg benieuwd heb hem namelijk besteld :joy:

7 likes

:facepunch:

1 like

Ball, heb ik recent kennis mee gemaakt en ik moet zeggen dat dit niet onaangenaam was. Het is toen niet mijn aankoop geworden, maar ik kijk er nog steeds naar. Het verhaal achter het merk vind ik mooi en het ontwerp is ook zeker niet vervelend om te zien.

Alleen dit exemplaar…mij te disco.

1 like

Heb sowieso niks met t vergankelijke v tritium en daarmee t merk Ball. Maar de klokjes zien er verder niet verkeerd uit en kwalitatief zitten ze schijnbaar ook degelijk in elkaar. Ook deze versie kwa kleuren is mij persoonlijk te druk.

Maar t gaat er om dat jij em leuk vindt. Veel voorpret alvast!

1 like

Misschien nog leuk voor degene die het willen lezen de backstory achter de kleuren.

Mooi horloge, behalve de loep, maar de lumen maakt alles goed !

1 like

Grappig ik ben voorstander dus weer van de loupe en die in combi met de kleuren deed het voor mij hahaha

1 like

De kleuren zijn echt super ! :+1:t2:

1 like

Mooie aanwinst onderweg dan. Ik denk dat je met Ball qua kwaliteit wel goed zit.

Mijn mening over deze:

• had wat minder dik gemogen
  • band middenschakels zou ik toch eerst in het echt moeten zien

Verder wel een mooie verschijning, helemaal niks mis mee.

1 like

Erg benieuwd het wordt m’n eerste ball watch en is nr 2/1000

2 likes

Ik heb de oudere Marvelight II al enkele jaren en nog steeds super tevreden van.
De nieuwe kleurige versie heb ik even over getwijfeld maar is me toch wat té :slightly_smiling_face:

2 likes

Heel mooi!

4 likes

Dst is grappig, ik had nr 2 van de week in mijn winkelwagentje maar toch niet doorgezet. Hij is wel gaaf hoor!

1 like

Marvelight II, zalig horloge, al een jaar of drie in bezit. :slight_smile:

5 likes

De middenschakels moeten lijken op treinsporen, daarom is dit uniek ontwerp gekozen. In het echt lijkt het erg glimglim (ik heb een Ohio II moonphase) maar voegt wel weer ‘iets’ toe t.o.v. een oyster bijvoorbeeld.

Het past bij de rest v/h ontwerp en de kleine hints richting het spoorweg verleden.

1 like