Ball Fireman Racer

Hallo iedereen,

ben erg aan het twijfelen of ik voor deze zou gaan. Hij spreekt me zeer aan.
Ball watch is een zeer goed merk dat vooral in de VS veel aanhang krijgt. Het is ook een Amerikaans-Zwitsers merk dat nu helemaal in Zwitserland gemaakt wordt.
Ik vind dat de details, zoals het logo in de secondewijzer en de verschillende niveaus in de wijzerplaat, deze echt tot een hoger niveau brengen zonder zijn eenvoud te verliezen. Ik kan deze in deze uitvoering kopen, maar vind hem wel leuker met steel bracelet. Heb research gedaan en een steel bracelet van Ball kost toch al snel tussen 200 en 250 euro.
Graag een beetje raad!
En indien ik er niet voor zou gaan, heb ik bij deze toch weer een leuk merk onder de aandacht gebracht.

Explore reneebrodala

Ja… mooi merk

maar je bedoelde dat het prijsverschil tussen staal en leer

€ 200,- is ?
of dat een losse staalband 200,-kost ?
ander zou ik dat ding dus eerst standaard op leer kopen
en even een tijdje uitproberen voordat ik er gelijk staal
bij koop en dat lerenbandje bij voorbaat al afschrijf.

dit ziet er zo ook al “lekker” uit vinnik.

Een losse staalband kost 200 euro. De versie die ik tweedehands kan kopen heeft deze band zoals op de foto. Maar je hebt gelijk, vind m zo ook wel nice. Thx

Over Ball kan ik maar 1 ding zeggen: TOP!

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,273032,273032#msg-273032

Eric

200 euro voor een metalen band van dit merk vind ik binnen proporties als je kijkt naar de totale prijs. Doch, de lederen band van deze is niet mijn stijl. Bovendien ben ik niet zo van Ttitium tubes. Ik zou voor iets anders kijken, maar das slechts mijn smaak en mening.

was ook een struikelblok voor mij, die tritiumtubes. Ik vind het een een classy horloge, maar die tritiumtubes laten het horloge dan weer heel goedkoop uitzien.
s’avonds net een kermis.
Deze gaat het dus toch niet worden, te veel geld voor iets dat toch niet helemaal mijn ding is.
Bedankt Marnix, je hebt me geholpen in mijn beslissing!

Die tritiumtubes zijn ook de showstopper bij mij geweest…

bally Schreef:

was ook een struikelblok voor mij, die
tritiumtubes. Ik vind het een een classy horloge,
maar die tritiumtubes laten het horloge dan weer
heel goedkoop uitzien.
s’avonds net een kermis.
Deze gaat het dus toch niet worden, te veel geld
voor iets dat toch niet helemaal mijn ding is.
Bedankt Marnix, je hebt me geholpen in mijn
beslissing!

:)-D

gewoon gezellig beetje met zn allen sparren over horloges kan helpen tot nieuwe inzichten.

overigens voor n quartz lijkt t me nog wel es n keer leuk om n tritium tubes klok te hebben waar zoveel mogelijk kleuren in verwerkt zijn, zonder dat t gelijk n regenboog lijkt. beetje functioneel zoals bijv omega met de mix v blauwe en groene lume doet.