Onlangs aangeschaft de Ball Fireman Victory.
Dit is werkelijk een prachtig horloge. Voelt zeer solide aan en draagt erg comfortabel. De tritium tubes stralen helderder dan ik had gedacht. Ik ben zo onder de indruk van dit horloge dat ik van plan ben om ook de trainmaster legend met silver dial aan te schaffen.
Gaaf horloge zeg! Gefeliciteerd.
Nice. Een soort ‘tough guy’s Aqua Terra’. Leuk spul.
Heel mooi en zeker ook de band die er prachtig bij past
Mooi ding hoor!
Zou je nog meer plaatjes willen delen?
Mooi hoor . Proficiat met je aanwinst!!!
Ik snap wat je bedoelt. Ik ben sinds kort trots bezitter van een Fireman Glory. Ball maakt stoere en stijlvolle horloges (en een paar opzichtige…). Proficiat met je aankoop, draag hem in goede gezondheid!
Zeer mooi! Ball is ondergewaardeerd.
Tof horloge!!!
Heel veel draagplezier gewenst
Bedoel je van de ball of in’t algemeen van horloges?
Ik begrijp ook niet zo goed waarom dit merk niet de aandacht krijgt die het verdient. Misschien ligt het aan het prijspeil.
In ieder geval van deze ball! En in het algemeen ook
Niet teveel laten zien, die Ball’s De foto’s zijn behoorlijk lustopwekkend
Mooi horloge, gefeliciteerd!
Jazeker
Wow !!! Staat hooog op mijn lijstje, de Fireman (Enterprise met zwarte plaat).
Voornamelijk omdat ik ook vrijwillig brandweerman ben. Maar het is enorm mooi horlog. Geniet ervan!
Mag ik vragen waar je hem gekocht heb? En laten importeren of?
Misschien dat “leken” bij Ball denken aan een Amerikaans merk, of iets Aziatisch, maar in ieder geval niet aan Zwitserland?
Ik ben het met je eens dat het merk kwaliteit aflevert; kan het jou een bal schelen dat de man in de straat niet herkent wat je om de pols hebt
Geïmporteerd uit de UK van een particulier die het cadeau had gekregen en meteen op Chrono24 had gezet.
Het valt me wel op dat de Ball’s in de verenigde staten een stuk goedkoper zijn dan hier in Europa. Blijkbaar moeten de horloges eerst de Atlantische oceaan over om ze goedkoper te kunnen aanbieden
Inderdaad erg mooi. Zelf nog nooit het “Tritium” live mogen aanschouwen, dus ik ben benieuwd. Ball komt steeds hoger op mijn lijstje. Veel plezier ermee