Ball Fireman Victory

Te koop aangeboden een Ball Watch Fireman Victory met een schitterende zilvergrijze wijzerplaat, maar dan weer niet zo saai als dat klinkt.
Ball staat bekend om de gasgevulde tubes in het horloge wat in het donker altijd een geweldig zicht biedt, ongeacht of het horloge licht heeft gezien.
Dit is een zeer degelijk horloge met een mooie verborgen/geïntegreerde sluiting in de band.
Het horloge wordt geleverd met een fraaie donkerblauwe leren band, maar dit horloge kan alles hebben! Een ware bandenslet zoals dat zo eervol wordt genoemd op dit forum.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Ball Watch Fireman Victory
NM2098C-53J-SZ
Diameter: 40
Leeftijd: 26-11-2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): november 2020 (eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: factuur ter inzage beschikbaar
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos, omdoos, garantiepas, instructieboekje, schakels, tag

Verzendkosten of afgehaald in regio: afhalen in Rotterdam (tenzij we iets anders overeenkomen)
Conditie (krassen, werking etc): gebruikte met logische sporen
Soort uurwerk en kaliber: RR1103 (eta base)
Vraagprijs: € 850
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

4 likes