Op deze foto is het een beetje te zien, maar die tritium-buisjes zijn zó vet! Als ik weer eens een ball voor een leuk prijsje kan krijgen dan lijkt me dat wel wat.
Een andere +punt van (volgens mij alle) Ball’s zijn de gegraveerde achterdeksels. Op mijn exemplaar was een trein afgebeeld, dat ziet er echt super uit!
Ik vind Ball prachtig!, ik denk dat je daarmee bijna geen miskoop kunt doen. Ball heeft ook een mooie onderscheidende stijl. Ikzelf vind de moonphase erg mooi.
Lekker op internet kopen. De dealer uit Heerlen die je noemt, is geen aanrader (in mijn ogen) als je een beetje leuk wilt kopen. Ongeïnteresseerd en ‘je mag blij zijn dat je hier mag kopen’. Beetje in het verleden blijven hangen zeg maar Ik weet dat andere zuiderlingen gelijke ervaringen hebben.
Ball heeft overigens enkele mooie modellen, in de VS zijn er lang wild van.
Geen aanrader dus die dealer uit Heerlen. Ik wil ze wel in het echt zien. Dan maar een keer binnen wandelen en ergens anders bestellen als hij/zij mij niet netjes behandeld.
Ball maakt leuke horloges, niet allemaal mijn smaak maar er zitten een paar hele mooie klokken bij. Ook leveren ze, naar het schijnt, een fantastische kwaliteit.