De eerste Ball die mij kan bekoren (nevermind het lul-verhaal over de challenge enz…
).
En de pre-order prijs van eur 1355 is alleszins do-able. Uitlevering van de pre-order vindt overigens pas plaats tussen april en mei 2019.
Hmm…
De eerste Ball die mij kan bekoren (nevermind het lul-verhaal over de challenge enz…
).
En de pre-order prijs van eur 1355 is alleszins do-able. Uitlevering van de pre-order vindt overigens pas plaats tussen april en mei 2019.
Hmm…
Bestellen dan😋
Dat is nou niet echt dat je zegt “Zo! Jij bent enthousiast!”.
Ik vind hem wel mooi trouwens maar laten we zeggen dat ik 's avonds zou opteren voor een ander horloge. Beetje kermis zo.
Ehhh, beste Daffie.
Zouden wij misschien kunnen afspreken dat je me alsjeblieft, voor publiceren van nieuwe horloges, even een PB-tje doet? Gewoon een simpele korte notificatie, zodat ik die openbaringen terstond kan blokkeren?
Eerst deze en dan de HFLE?
Hmmm…
Euro 1113 toch? 920 zonder tax
speciaal voor jou uitgekozen Chris…ik wist wel dat jij 'm kan waarderen.
Zullen we dan als volgt afspreken…doe jij de pre-order (ik weet dat je al met de cc in de aanslag staat…) en dan neem ik 'm van je over tzt…dwz ongeveer 1 week na ontvangst.
Zoiets?
Ik vind het wel een mooi merk (historie met de US spoorwegen, kalibers verend ophangen, zeer nauwkeurig, tritium natuurlijk etc.) maar het design is voor mij niet altijd even raak.
Van dit model zie ik zo gauw geen zijaanzicht. De endlinks zien er van voren wat apart uit.
En wat prijs betreft, is dat af US? Dan komt er nogal wat bij op. (En vanuit CH ook).
Er zijn diverse versies…
Ik zet mijn bril op
Daar dacht ik ook al aan … altijd opletten met douanekosten !
Persoonlijk vind ik hem wat té. De Ball Engineer die in 't blauwe deel staat vind ik mooier.
Hoewel hartelijk dank voor de geste, voel ik eerlijk gezegd nog steeds niet veel behoefte om van mijn recente “circle of watch collecting” af te wijken David.
Toegegeven, wel ben ik inmiddels gezwicht voor een HFLE maar dat is ook vanuit forum spirit en eind deze week vermoed ik nog een tweede kleine uitzondering op deze circle te maken maar verder blijf ik toch even bij m’n rustpuntje.
Don’t worry, iemand gaat deze mooie Ball kopen en weer afscheid nemen, gewoon een kwestie van tijd.
Excellent choice Sir
Deze versie vind ik mooier.
Wie wil er nou geen thermometer in z’n horloge hebben?
Is wel gelijk weer wat duurder met 1875 euro.
Beetje twijfels over de datumpositie. Te ver naar binnen vind ik. En dan wel een volledige marker ernaast op 3. Niet mooi.
De band is prachtig.
Je zegt ‘eerste Ball die me kan bekoren’…Deze vind ik ook niet slecht:
Oef…ja dat is chique
(redelijk onbetaalbaar lijkt mij?)
Ik weet niet. Valt toch mee geloof ik.
Edit: https://www.hodinkee.com/articles/ball-trainmaster-kelvin
Hmm…nu je het zegt…
Thx voor de link.
Usd 8500 is alleszins binnen de perken…helaas onhaalbaar voor mij Wel prachtig.
Veel duiten. Is ook goud. Er zijn ook varianten in staal, maar minder mooi vind ik.
Heeft die open rehaut tussen 27 en 37 nog een speciale functie?