Ball Watch Speciale Editie ter ere van 125 jarig bestaan

Hallo medeforummers

Ik ontving zojuist een e-mail van Ball Watch, ere van het 125 jarig bestaan, kun je een pre order plaatsen, horloge word pas Maart 2016 uitgeleverd bij de lokale Ball Dealer. Prijs 825 usd zonder belastingen, normale prijs 1550usd. Je kan het horloge dus gewoon in maart 2016 in de winkel kopen voor de normale prijs. Bij een pre order model krijg je ook een gratis graveertekst erbij. Er zijn 3 soorten te koop.

Ik vind het een apart model weet niet wat ik moet denken van de grote cijfers?

Wat vinden jullie ervan?

1 like

Niet mijn ding met die grote cijfers.
Ik heb laatst mijn ball marvelight verkocht, deze had geen cijfers en vind ik het mooiste model, maar had er toch geen conectie mee.
Begrijp me niet verkeerd, het was kwalitatief een zeer goed horloge met een zeer mooie afwerking, maar gewoon niet mijn stijl.

Koopje!

Jaa voor 800 euro zeker, weet alleen niet of je er belasting op moet betalen, omdat hij toch via je lokale Ball Dealer wordt geleverd.

Ik heb de Marvelight al en daarom laat ik deze mogelijk schieten. Anders wist ik het wel!

Heb je deze overgekocht van forummember hierboven ? :slight_smile: Heb ook pas een nieuwe dus ff niks kopen haha. Versie met blauwe wijzerplaat is wel mooi

Te grote en hoekige cijfers, jammer!

Nee ik heb die met zwarte plaat al een tijdje. Niet via hier.

Heb je je nieuwe Ball al geregistreerd hebt voor een extra jaar garantie?

Ik vind 'm erg leuk. Toch even over nadenken, zou een 40mm met zwarte plaat worden bij mij. Tot 31/12 te bestellen aan deze prijs!

Ja is geregistreerd! Mooi man die marvellight! :+1:

40mm vond ik best klein uitvallen, heb ander model in de winkel om gehad, maar smaken verschillen. Let wel op he word pas in Maart uitgeleverd!

Gaaf op die bruine band. Die gaat op de wishlist!

Mooi straks weer wat nieuwe Ball bezitters :slight_smile:

Veel fraaie Ball horloges en dit zal ongetwijfeld ook een kwaliteitsklok zijn… Maar dat lego-en met tritium buisjes vind ik maar niets!

gr, HJR

In donker ongetwijfeld prettig, maar bij licht ziet het er niet uit met die ‘gaspijpen’.

Snap wat je bedoeld, bij deze limited zijn ze idd aan de grote kant, bij de klassiekere versies van Ball zijn de buisjes niet zo groot.

Zojuist email ontvangen dat hij te bestellen is. Ik twijfel…

Klik

Bij twijfel niet doen zeggen ze :stuck_out_tongue:

Goed advies denk ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

Vind m toch ook érg leuk… maar nog even kat uit boom kijken…