Ball Watch Speciale Editie ter ere van 125 jarig bestaan

Nee ik heb die met zwarte plaat al een tijdje. Niet via hier.

Heb je je nieuwe Ball al geregistreerd hebt voor een extra jaar garantie?

Ik vind 'm erg leuk. Toch even over nadenken, zou een 40mm met zwarte plaat worden bij mij. Tot 31/12 te bestellen aan deze prijs!

Ja is geregistreerd! Mooi man die marvellight! :+1:

40mm vond ik best klein uitvallen, heb ander model in de winkel om gehad, maar smaken verschillen. Let wel op he word pas in Maart uitgeleverd!

Gaaf op die bruine band. Die gaat op de wishlist!

Mooi straks weer wat nieuwe Ball bezitters :slight_smile:

Veel fraaie Ball horloges en dit zal ongetwijfeld ook een kwaliteitsklok zijn… Maar dat lego-en met tritium buisjes vind ik maar niets!

gr, HJR

In donker ongetwijfeld prettig, maar bij licht ziet het er niet uit met die ‘gaspijpen’.

Snap wat je bedoeld, bij deze limited zijn ze idd aan de grote kant, bij de klassiekere versies van Ball zijn de buisjes niet zo groot.

Zojuist email ontvangen dat hij te bestellen is. Ik twijfel…

Klik

Bij twijfel niet doen zeggen ze :stuck_out_tongue:

Goed advies denk ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

Vind m toch ook érg leuk… maar nog even kat uit boom kijken…

De prijs is mooi, ik vind cijfers wat minder mooi mja

Ik zou eigenlijk graag wat irl pics zien…

Ik ben blij dat de indices niet van die dunne buisjes zijn (net zoals de wijzers), want dat staat me bij de meeste andere modellen met cijfers als indices erg tegen. Maar deze vind ik dus erg leuk en ik heb me niet in kunnen houden. Een blauwe 43 mm op staal komt mijn kant op volgend jaar :+1:. Mijn eerste Ball, dus ik ben erg benieuwd.

Gefeliciteerd! Hou ons maar op de hoogte, ben ook benieuwd of je nou btw etc moet betalen, want als het goed is komt hij via je lokale ball dealer binnen

Bedankt. Bij het betalen kwam er inderdaad nog 20% bij. Maar daar zou het volgens mij bij moeten blijven. En als het goed is moet ik hem inderdaad ergens op gaan halen (voor mij waarschijnlijk Zoetermeer of Vught). Da’s ook wel een keer leuk natuurlijk.

25%, 21% btw en 4% invoerrechten, maar dan nog heb je een goedkope ball, zeker tegenover 1550 dollar.

Ik vind iel wijzers niet mooi. Dit maakt het imho nog erger. Die 2 dunne wijzerstreepjes tot de indexen… :frowning: