“Balls of Steel” ontvangen

Buiten dat ik het awesome vind, vraag ik me af hoe ik zojuist aan deze badge ben gekomen :joy:

Verder heeft op dit forum alleen @JTrapman testikels van dezelfde makelij.

Just… curious… :stuck_out_tongue:

11 likes

Jeroen heeft wel wat avonturen beleefd die logischerwijs zouden kunnen resulteren in deze badge. Het spannendste dat ik jou hier heb zien doen is het omgekeerd bevestigen van een NATO. :thinking:

4 likes
1 like

Je ziet niet alles

image

5 likes

Misschien vanwege je recente Dao Mod?

1 like

Kan ik me niet voorstellen… a) dan zou de badge door een moderator toegekend moeten worden, lijkt me dat dit allemaal automatisch gaat. b) dan had @HanDavinci inmiddels Balls of Adamantium moeten hebben. We sluiten niks uit.

4 likes

Haha!

Het is wel bijzonder, twee personen met zo’n badge op een forum van 17000 leden. @Jur, mag ik er ook eentje?

3 likes

Is niet voor de elite Han. Alleen illuminati krijgen deze :male_detective:t2:

11 likes

:full_moon::full_moon:

4 likes

1 like

Gefeliciteerd, denk ik… :+1:

2 likes

Doogie Howser heeft toch balls of pink meringue? Glad geschoren, dat dan weer wel.

2 likes

Hoe zit het:
De actie van @JTrapman met zijn Rolex band sprong mij in het oog en vond ik écht van het niveau ‘daredevil’. Een soort erop of eronder actie die ook zomaar mis had kunnen gaan.
Voor de grap heb ik toen de badge “Balls Of Steel” aangemaakt en toegekend aan hem. Hij merkte er niets van en niemand zag het :smirk:.
Eigenlijk was ik het alweer vergeten toen de ik bezel actie van @Dao las. Ook hier het werk van een durfal met een grote kans op mislukking. Maar… ook hier een succes. En toen dacht ik aan de badge. En deze keer viel het wél op :joy:.
Vandaar dus :grimacing:
En ongetwijfeld zijn alle andere acties, mods, bandenwissels, polijstbeurten etc etc ook spannend. Maar ik koos deze :nerd_face:

46 likes

Ik ook!

Hm.

Ik voel een zekere competitiedrang.

Maarreh is er dan een kans op roodkoperen ballen? Misschien “Balls of brass” als badge?

1 like

Wie weet wat voor badges nog meer zijn uitgedeeld. :joy::joy::tumbler_glass:

1 like

Ooh.

Aah.

Hmmm.

Fluffy, maar toch glad.

1 like

Wat gaaf @Jur :+1:t2: dankjewel daarvoor, dat wordt gewaardeerd :sunglasses:

@WilSeiko, had je toch (bijna) gelijk.

2 likes

Zolang je er maar geen zoutzuur over gooit, over die balls of steel…

2 likes

Ik fiets ook al zonder zijwieltjes!

1 like