Baltany €175

Goedendag geachte heer/mevrouw,

hierbij bied ik een werkelijk prachtige Baltany aan.
Het is duidelijk een hommage, maar niet zomaar 1, de beste op de markt. Ik vind het dan ook super zonde om hem weg te doen maar met zijn 36mm voelt hij simpelweg te klein (persoonlijke voorkeur) voor mijn bijna 19cm pols. Hij is dan ook zichtbaar hooguit een paar keer gedragen en op paar kleine lichte krasjes de clasp na geheel krasvrij.

Maar wat een kwaliteit! Dit horloge zou met een Zwitserse naam op de dial met gemak 10x zoveel kosten. En dat is nog mild uitgedrukt. Aandacht voor detail is ongeëvenaard en de liefde waarmee dit horloge is gemaakt straalt ervan af. Hommages slaan de plank vaak mis bij de fluted bezel…of te dik…of te dun, niet scherp genoeg…verkeerde spacing etcetc.

Bij Baltany hebben ze de opdracht duidelijk begrepen en hebben de bal zo uit het park geslagen…Homerun!

Dan nog de datumloep die spot on is. Waar ze bij andere merken geen kaas van hebben gegeten en met magere goedkope vergrotingen aankomen waggelen heeft deze Baltany een degelijke 2.5x loep. Precies zoals het moet.

Vanaf het eerste moment dat je hem in de hand hebt weet je dat je met een kwaliteitsproduct te maken hebt. Tot de verpakking aan toe. Geen goedkoop papier met vervaagde scheve inkt maar dik kwaliteitspapier en dikke gouden bedrukkingen. Leren hoes, instructies en garantiekaart…Hoe ze het doen voor dit geld…geen idee.

Kortom: Een horloge om indruk te maken op je oma…

De foto’s spreken voor zich. Zoals altijd doe ik achteraan even wat foto’s van het horloge om de pols zodat U een idee krijgt hoe het horloge om de pols (bijna 19cm) draagt.

Hierbij even de info en specs.

Merk en model: Baltany date

Leeftijd: Juli 2025 (ik ben eerste eigenaar)

Factuur en/of certificaat: Ja, Complete set

Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja Complete set

Diameter: 36mm
Hoogte/dikte: 11.8mm
Lug to lug: 43.5mm
Bandbreedte: 20mm

Materiaal: 316l staal

Glas: Saffierglas, onderzijde AR coating

Uurwerk: Nh35 automaat

Band: Solid links, solid endlinks, geschroefde schakels

Clasp: Milled double push button deployment clasp

Kroon: Geschroefd

Waterdicht: Ja, 10bar/100m

Lume: Super luminova

Staat: Amper gedragen. Paar lichte swirls op de clasp , Zo goed als nieuw.

Retailprijs: €230
(met korting, exclusief invoerrechten, btw)

Vraagprijs: €175

Stop maar met zoeken.
Voor dit geld koopt u niets beters.

Verzendkosten inbegrepen in de prijs.
Afhalen kan uiteraard ook: Amsterdam

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

4 likes