Baltic Aquascaphe classic blue gilt - complete set met BoR bracelet en rubber strap voor 500 eurootjes!

Omdat ik wat automaten wil verkopen om meer quartz modellen aan te schaffen ga ik mijn geliefde Baltic Aquascaphe te koop aanbieden. Hij is amper een jaar oud (mei 2025) en hij komt met zowel de BoR-bracelet (het nieuwe model, mét geschroefde links, trouwens!) en de ongedragen, originele Baltic rubberen band. Ik heb hem zelf in de showroom in Parijs uitgezocht dus doe er met enige pijn in het hart afstand van, en ik zeg er dus maar bij voorbaat bij dat ik er wel een marktconforme prijs voor wil. Anders blijf ik hem gewoon af en toe dragen.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop

Merk en model: Baltic Aquascaphe Classic blue gilt
Diameter: 39mm
Leeftijd: 31-05-2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 31-05-2025
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set, met originele stalen én rubberen band
Verzendkosten of afgehaald in regio: verzenden of afhalen in regio Oss.
Conditie (krassen, werking etc): op de zijkant van de rechter boven-lug zit een minuscuul veegje dat ik zo goed mogelijk gefotografeerd heb en in werkelijkheid nauwelijks te zien is. Verder is de kast en de band voor zover ik kan zien volledig kras- veegvrij. Wel flinke desk dive sporen op de sluiting, ik ben een kantoortijger dus dat is onvermijdelijk. Afgezien van die twee dingen in onberispelijke staat.
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 9039
Vraagprijs: EUR 700. Bieden mag, maar houd het alsjeblieft wel een beetje betamelijk.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

5 likes

Had verwacht dat het storm zou lopen voor zo’n mooie Aquascaphe…

OK, ik zit te hoog. Dus advertentie up, prijs flink down naar EUR 575. Heb je belangstelling maar vind je dit nog teveel: bieden mag, maar houd het wel een beetje netjes dan, hè!

3 likes

Omhoog met de advertentie, omlaag met de prijs naar EUR 550,-. En een fatsoenlijk bod mag natuurlijk nog steeds, hè!

2 likes

Prijs naar 525!

OK, laatste prijsverlaging: EUR 500 voor deze nog geen jaar oude Aquascaphe, complete set met de geweldige BoR stalen band èn de ongebruikte, originele rubber Baltic strap! Lager gaat hij niet worden, dus als je belangstelling hebt is dit het moment!

1 like