Baltic Only - Show je Baltic!

Top combinatie!

5 likes

Top, maar dit is geen 635 :innocent: :wink:

1 like

Het is een 3.0 CSL hè? Dan heb ik het jaren verkeerd gehad :see_no_evil:

1 like

Beide iconen :ok_hand:

1 like

Gaaf.

Mis mijn bronzen Baltic nog best vaak, maar goed dat er binnenkort weer naar Parijs ga.

Hoe bevalt het Octopad systeem + strap?

2 likes

Heel fijntjes, het voelt gewoon af. Met normale NATO’s zit ik toch vaak met dat extra stukje band.

1 like

SPORTIER THAN EVER

Screw-down pushers make their way to the permanent collection. Discover three new chronographs.

Available this Thursday, June 25th at 4pm (Paris time).

Ik las in de comments brushed aluminium bezel (bevestigd)

1 like

Ah cool! Zal het weer een handopwinder worden? Of nu toch eindelijk een automaat.

Ik hoop van harte een handwinder.

2 likes

:frowning: Ugh… Ik vraag me altijd af of de enige functie daarvan is om het gebruik van de chronograaf te ontmoedigen.

3 likes

Ach, die gebruik je toch nooit.

1 like

Te weinig inderdaad, maar als ze geschroefd zijn daalt dat naar nooit.

1 like

Dit zijn de drie nieuwe. Sellita SW510-M handopwinder

2 likes

Ik wilde ze net delen. Prachtige horloges!

14.1mm is wel vrij dik? Of is dat normaal voor een horloge zoals deze.

1 like

Naar mijn idee (te) dik voor een handopwinder.

2 likes

Prachtig design inderdaad, vind het echt een upgrade voor wat betreft originaliteit. Zeker de grijze en champagne kleur vind ik erg mooi.

De dikte inderdaad minder over te spreken. Zou ze eens moeten proberen, maar ben bang dat ze te dik dragen.

Dan is deze recente Wolbrook misschien een betere optie…38mm, 12,1mm dik (exclusief glas, inclusief 14mm), eveneens waterdicht tot 100m, en

en met 850,- méér dan de helft goedkoper

4 likes

Mooie specs inderdaad! Erg knap. Design is alleen echt niet mijn ding. In mijn ogen een horloge dat niet weet of het een duikhorloge of chronograaf wilt zijn

1 like

Heerlijk ijzig blauw voor dit weer

8 likes

3 likes