Baltic Only - Show je Baltic!

Met de aankoop van mijn eigen Baltic Aquascaphe Black/Cream ben ik me meer gaan verdiepen in het merk. Omdat er nog geen hoekje op het forum was om exclusief over deze mooie horloges te praten en ze te showen start ik hierbij het Baltic Only topic!

Historie
In 2017 lanceerde het Franse Baltic een succesvolle kickstarter-campagne. Tijdens deze campagne worden de eerste twee modellen gepresenteerd: De Bicompax001 en HMS001:

HMS001
HMS001

Bicompax001
Bicompax001

Nu
Met een volledige funding in 3 minuten kreeg Baltic door de Kickstarter-campagne een vliegende start. Dit gaf ruimte voor de ontwikkeling van nieuwe modellen. Een update voor de HMS en Bicompax (002) en een nieuw model, de Aquascaphe. Deze duiker is inmiddels beschikbaar drie uitvoeringen: De reguliere Aquascaphe in verschillende kleurstellingen, een GMT-uitvoering en de Dual Crown.


Aquascaphe (in Blue Gilt)


Aquascaphe GMT


Aquascaphe Dual Crown

Spam hier dus gerust de wristshots van je favoriete Baltic, deel het ultieme bandje en vraag om ervaringen! Ik trap af met een paar plaatjes van de mijne:

52 likes

Niet meer in bezit. Maar dit was m!

.

12 likes

Ik zie dat het baltic logo opgelegd is bij jouw aquascape. Kan mij dat niet herinneren en volgens mij is die van mij gewoon gedrukt.

8 likes

Hmm. Op jouw plaatje is het moeilijk te zien. De tekst ‘Aquascaphe 200M’ lijkt dan wel weer opgelegd. Zou het logo dat dan ook niet zijn geweest?

Wel mooi op die BoR! Die gaat er misschien toch ook nog wel komen.

1 like

Geen foto’s nog…
Maar zekers dat ik m maandag ga bestellen die mooie Baltic…
Wat een pracht!

@Fate_Amenable_To_Change gooi aub die van jou er ff in, te mooi!

3 likes

Nog geen reactie op je gezocht-topic dus?

Ik had hem in 1,5 dag binnen vanuit Frankrijk :slight_smile:

1 like

1.5 dag? Serieus… hoppaaaa.

Ik UP dat gezocht topic niet meer :shushing_face:, maandag Ff Baltic punt com lastig vallen en regelen dat mooie spul.

2 likes

Online bestellen kan tegenwoordig 24/7.

Hoeft het geen maandag meer voor te zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Klopt, Baltic communiceert via hun site dat ze met DHL in de EU binnen 48 uur leveren. Ik denk er ook aan om een aquascape te nemen in de toekomst. Mooie horloges vind ik.

Bedankt voor het openen van dit Baltic Only topic, @Ojjz. :clap:
Ik ben ook fan van de Aquascaphe. Het model klopt gewoon in alle opzichten.

Zeker dat dit mijn vakantiehorloge voor 2021 gaat worden. :grin: Straks in juli lekker mee het water in. :diving_mask:

Foto’s met mijn nieuwe nato die ik vandaag heb binnengekregen. :ok_hand:

23 likes

Staat hem goed die groene nato!

1 like

Ja tof he! Echt een match. Met dank aan @stradale voor de inspiratie.

1 like

Staat hem goed. :+1: Ik moest even goed zoeken, maar de eer voor die combinatie komt @vierport toe. Die had deze Baltic al op de groene nato toen ik die van hem kocht.

2 likes

Dat is wel heel toevallig. :sweat_smile: Ik wist niet dat deze Baltic van @vierport is geweest. Paul zat vorige week nog bij mij aan tafel en liet hem met trots mijn Baltic zien. :joy:

2 likes

Had hem al gezien @Ojjz maar een erg mooi horloge, veel plezier er mee!

1 like

Wilde mijn Acquascaphe op de nato zetten zoals @DrB hem ook heeft. Krijg ik de originele springbars niet uit de tropic en ik heb geen reserve. Horlogenoob hier :slight_smile:

Dus even een plaatje van hoe het gaat worden en tegelijk een paar setjes spring bars bestellen :wink:

4 likes

Haha ik heb destijds gewoon iets harder aan de springbars getrokken, toen kwamen ze er wel uit! Blijft lekker met die NATO, al krijgt het rubber bij mij de meeste draagtijd! De stalen band zit er eigenlijk nooit op, had ik vooraf niet verwacht!

1 like

Dit topic blijf ik zeker volgen. Ik heb er nog geen, maar alle modellen van Baltic spreken me aan qua design.
Had al bijna een Aquascaphe besteld, maar ik zie toch teveel overlap met wat ik al heb. Misschien de GMT …

2 likes

Misschien kan @Fate_Amenable_To_Change je overhalen door zn GMT hier even te showen?

1 like

Hee! Ik kreeg twee notificaties! Ik vind het natuurlijk leuk om te zien dat er een Baltic only topic is. En ik vind het zeer jammer dat ik niet op het idee was gekomen. :wink:







Ik zeg: Doen. Ding is absoluut top.

18 likes