Baltic Only - Show je Baltic!

Als je een bandenswap-tooltje hebt kun je met het ronde pennetje of het kleinste vorkje de spring bars er zo uit drukken. Maar goed, een paar extra in de la is nooit weg.

1 like

Die is ook prachtig hoor! Dat blauwe leer staat em ook goed: welke band is dat?

Die komt donderdag. Nu was ik bang de Tropic te verkloten met mijn onhandigheid :slight_smile:

1 like

Als je een vorkje hebt met een wat smaller tandje kan dat ook, of juist een dikke, stevige paperclip die je open buigt. Verneuken? Ach, risico van het vak.

Colareb Bologna. Prachtige banden, mooi taperend.

Prachtig deze GMT en betaalbaar ook. Begin steeds meer naar Baltic te neigen. Heerlijk topic dit.

1 like

Ik vind de aankomende dual crown ook een mooie.

Al heb ik voor levering in Augustus wel een ander horloge besteld dan die dual crown, sorry jongens…

1 like

De Dual Crown is mooi, maar heeft minder appeal dan de gewone Aquascaphe en GMT voor mij.

Jij wacht zeker op die re-issue van Seiko?

1 like

Welke re-issue?? :grin: Heb ik al iets gemist?

T is maandag

Vanmiddag bestellen! Rapapapaaaaa

3 likes

Ik heb dit besteld. Een Frans bastaard-kindje van een Omega Broad Arrow en een Tudor P1.

Zo ken ik minstens één forumlid die 'm echt niet om aan te gluren vindt, maar mijn neef, vrouw en ik vinden 'm supercool. 39mm, domed saffier, met genoeg vintage vibes om heel erg in de hoek van Baltic en Yema te zitten.

Vive la France!

Ik gluur ook daar naar. Maar dan moet de SARB035 er uit.

11 likes

Verwekt door een mooiere partij dan omega en/of Tudor.
Deze is WEL knap mooi…

1 like

Ah de nieuwe Serica diver.

Mooi ding! :+1:

Ik ben benieuwd wat je er van vind straks.

Zelf heb ik de Serica fieldwatch al een tijdje. Zeer tevreden over.

1 like

Speciaal om het wachten van @anon53002072EV te verzachten heb ik hem vandaag nog maar een dagje om gedaan!

9 likes

De 12 versie toch? Met saffier en Arrow wijzers?

Ik vrees dat het onder andere jouw schuld is dat ik er terecht kwam. Nu heb ik al een Yema Flygraf die daar erg op lijkt, dus ik had het in de “erg leuk, maar niet goed te praten” hoek gezet… Tot ze die duiker introduceerden. :roll_eyes::roll_eyes:

Leuk hoor, want als die binnen komt heb ik een Drama triootje: Yema, Baltic en Serica. Ook het Soprod Newton uurwerk speelt mee in die keuze, da’s leuk en weer eens wat anders.

De Soprod in de Baltic GMT bevalt ook erg goed.

1 like

Die Serica duiker viel mijn oog ook al op. Gaaf ding hoor, maar dan zou er bij mij echt wel een duiker weg moeten.

De Aquascaphe GMT is super gaaf, en ook tof dat ze andere kleuren hebben dan het traditionele rood/oranje-blauw. Grijs is mij wat saai, maar die groen-blauwe zou ik serieus overwegen.

1 like

Zow die is echt heel vet :ok_hand:t2:

Waarbij vet dus een positieve kwalificatie is.

1 like

Ik heb de 1e variant met 100m wr mineraalglas en de eta handwinder. En broad arrow hands idd.

En ja. Ik heb inderdaad her en der lekkere Serica foto’s van Serica’s Instagram hier lopen proppen. :wink:

Guilty as charged idd. :sweat_smile:

Ik kan iig wel beamen dat contact en aftersales top zijn daar. Jerome Burgert neemt zelf contact op en tig mailtjes op en neer zijn geen probleem. En alles wordt netjes opgelost.

Mijn bezel zat scheef. Een aangezien die verticaal gebrushed is hebben ze die keurig rechtgezet. Zonder enig spoor van een reparatie aan het horloge. En op hun kosten met priority shipping teruggestuurd. :+1:

1 like

Daar kan Yema nog wat van leren, als ik me dat topic voor de geest haal. :slight_smile: Mooi om te horen. Ik vind het een tof merk, ergens, Serica. Alleen de manier al waarop ze tot de naam gekomen zijn. Wel heel erg strakke Baltic-achtige introductie-video’s. Dat doen die Fransen ook niet slecht.

1 like

Ja dat Yema garantieverhaal had ik ook vernomen. :man_facepalming:

Ze maken idd leuke filmpjes bjj Serica die bij mij toch wel enige consumeerdrang oproepen. :sweat_smile:

Ik sluit zelf een zwarte Serica duiker niet uit op termijn.

Hoop dat hij je gaat bevallen straks! :+1:

Ik doe mee. :smile: :+1:

5 likes

@anon53002072EV

Al op de koopbutton gedrukt?

2 likes