Wat dragen wij vandaag XL

En snel een Ricard en horlogewissel:

12 likes

Het begon vandaag hiermee:



De linen dial Lord Matic met de C shape kast, de onyx inlays op de wijzers en de gekleurde dagschijf.

Maar toen plofte er iets op de mat. Eindelijk, eindelijk, eindelijk is mijn SARB035 weer compleet met bracelet. Direct ook maar even om gedaan.


En ook met inlay op de wijzers. Op bracelet en met gemodificeerd (AR Coated saffier) glaasje is het een topding.

26 likes

Wel gaaf ding! Oui oui horlogerie :sunglasses::+1:

1 like

Achja leuk voor de afwisseling. Vind het wel een geslaagde combinatie. Lekkere vintage blingy vibe.

2 likes

Met gehaktballen :heart_eyes: :yum:

25 likes

Jazeker! Heerlijk horloge. Precies de juiste dimensies voor mij, heerlijk glimmend, maar prachtig ingetogen met de vintage look. Ik heb voor de gelegenheid maar een speciaal Baltic Only topic aangemaakt :slight_smile:

Baltic Only - Show je Baltic!

2 likes

Suverän nu op een NOS 1940s riveted expandable bracelet.

22 likes

Avondwissel.

32 likes

17 likes

Platt Duuts, Nieder Deutsch, Neder Saxisch, ja, logisch, leuk om te weten, bedankt! :+1:t2:

Vandaag de regenton aansluiten op de regenpijp, die verborgen zit in de tuingereedschapkast. Even een tool watch.

13 likes

Avond wissel Tag af Breitling om

23 likes

42 likes

35 likes

Vorige week cadeau gedaan aan vrouwlief, ze heeft hem even afgedaan voor het douchen :ok_hand:t2:. Kan ik hem eens even proberen.

Ik moet zeggen… ik denk dat ik er ook een ga bestellen :sweat_smile::sunglasses:
(Wel een andere kleurstelling) misschien wel de zelfde vrouwenmaat.

De gepolijste vlakken zijn erg strak hoor :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

21 likes

30 likes

Groeten
Rutger

22 likes

Fijn whiskey merk om uit te spreken…

Wat een beauty, die strap staat er ook mooi bij.

1 like

Eigenlijk heel simple, bunna-havn. Dan weten ze op Islay wel wat je bedoel😄

2 likes

Wat.een.knaller!!

1 like