Baltic Only - Show je Baltic!

Wow, erg geslaagd!!

1 like

Deze Franse duiker mag warm en droog overwinteren op een blauw suède bandje.

7 likes

Aquascaphe Dual-Crown door de lens bekeken. Start van een nieuw fotografie project. Resultaat volgt.

11 likes

9 likes

10 likes

Crosspost

1 like

Ik vind dit wel gaaf hoor! :grin: Nieuwe release van Baltic. AQUASCAPHE BRONZE BROWN

Ook al heeft het natuurlijk veel weg van de Tudor BB58 Boutique Edition.

Tudor BB58 Boutique Edition

11 likes

Erg mooi inderdaad, de crownguard maakt deze bronzen versie af. Benieuwd hoe de patina zich ontwikkeld bij deze…!

1 like

Prachtige nieuwe versie! De zwarte bezel maakt het veel completer imho.

Ik had een tijdje terug lang getwijfeld tussen de blauwe bronzen versie en de Hamilton khaki field mechanical bronze.
't Is uiteindelijk de Hamilton geworden. Maar als deze er toen was zou de keuze nog moeilijker geweest zijn.

1 like

Mmm deze vind ik ook wel erg mooi zeg.
Heb nog geen ervaring met brons en weet niet wat het in de tijd doet. Maar de bruine plaat :heart_eyes:.

1 like

Ik weet niet of je dit wil zien. :grimacing: De eerste bronzen Baltic. Zo te zien bij iemand die hem regelmatig in het zoute water dompelt. :sweat_smile:

4 likes

Eerlijk is eerlijk… Als ze die witte secondewijzer gewoon ook gilt / brons hadden gemaakt had ik 'm mooier gevonden dan de Tudor. Maar helaas… Deze gaat niet voor mij zijn wegens die wijzer. Ik zou me er dood aan gaan ergeren.

Ach joh, twee uur in wat citroensap en je bent weer helemaal het heertje.

1 like

6 likes

Heeft er iemand hier ervaring met de return policy van Baltic? Zijn ze een beetje soepel; kan je het horloge (uiteraard voorzichtig) dragen en nog retourneren? Thanks!

:see_no_evil:

1 like

Flaming hot, die sector dials van Baltic :100:

1 like

Favoriet :watch::wink:

8 likes

Er komt een nieuwe bracelet van Baltic. :drum:
Die retro stijl past wel bij de MR01.

4 likes

7 likes

Gisteren is de MR01 eindelijk aangekomen :partying_face:
Me happy :heart_eyes: