Mooi voorbeeld van een sterk microbrand en kickstarter.
Die jongens hebben het goed voor elkaar gekregen !
Mooi he, wat een pracht voor de centjes.
Daarnaast super comfortabel horloge en doordat het een no date is is het een echt pakken en gaan horloge.
Past overal bij, ziet er gaaf uit. Altijd win win.
Ja mee eens. Je merkt echt dat er veel aandacht is besteed aan ontwerp en kwaliteit. Het horloge voelt voor mij heel hoogwaardig aan.
Ik heb nog even getwijfeld om hem na de vakantie weg te doen maar eigenlijk zou ik ook niet weten wat ervoor terug zou moeten komen dus ik hou hem nog lekker.
Vandaag nog twee banden binnen gekomen uit China☺ gelijk maar even proberen .
De donkerblauwe voelt verrassend goed aan echt heel soepel in een mooie dikte .

De elastische heb ik er nu om dus eens een paar dagen proberen met dragen , de eerste indruk is positief.
Die blauwe tapered te weinig voor mij. Ook vind ik dta blauw met zwart minder. Die MN-achtige nato vind ik er wel lekker op staan!
Klopt ook wel , maar voor af en toe bij blauwe kleding kan het wel .
Dit horloge blijft verder aan me groeien. Love it! Ben heel benieuwd wat Baltic voor de toekomst in petto heeft na de Dual-Crown.
Sinds vanavond hoor mag ik, met dank aan mijn fantastische vriendin, ook deelnemen aan dit topic! Wat een schitterend horloge in het echt. Op de foto’s trok deze mijn aandacht al elke keer maar de wijzerplaat, kleuren en afwerking zijn nog mooier dan gedacht. Nu nog op de tropic, morgen de BoR maar eens op maat maken en kijken hoe dat bevalt. Ik ga in ieder geval een mooie baltische zomer tegemoet!