Baltic Only - Show je Baltic!

4 likes

Mooi zeg! Heel sjiek zo :slight_smile:

De wijzerplaat is wel erg fraai zeg!
:sunglasses::sunglasses::sunglasses:

Veel draagplezier!

Weer terug om de pols. :ok_hand: Matcht eigenlijk verrassend leuk met een overhemd. :smile:

6 likes

Baltic timmert lekker aan de weg.
Lanceerde ze van de week nog een collab met Perpetual uit de Emiraten, komen ze vandaag alweer met nieuwe LE uit in samenwerking met Revolution.

250 stuks. Binnen 3 minuten uitverkocht.

3 likes

Dit zijn trouwens de horloges uitgebracht voor BALTIC x PERPETUAL.
Voor het eerst dat Baltic gebruik maakt van titanium voor de kasten.

4 likes

Pfoeh, da’s best aan de prijs.

HMS – US$1,590, or AED5,900
Chronograph – US$1,860, or AED6,900
GMT – US$2,100, or AED7,900

Die HMS ziet er wel écht zeer verfijnd uit met die arabische kalligrafische cijfers!

2 likes

Ja niet mals, plus taxes.

En volgens mij ook al uitverkocht? Ik vind het knap hoor. :sweat_smile:
Sowieso wel een interessante stap, titanium. Ongetwijfeld dat Baltic daar meer mee gaat doen.

Haha zeker! Laten we de btw en invoerrechten en admin niet vergeten.

Titanium is wel een leuke ja! Ik ben in voor een titanium aquascaphe.

1 like

3 likes

Een titanium 39mm no-date duiker van Baltic?
Dat zou wel wat zijn!

4 likes

Binnenkort deze om de pols :+1:

20 likes

Morning! Lekker rustig ochtendje. :coffee:

4 likes

Erg fraai! Hoe bevalt ie na een maandje?

1 like

Zie dat onze franse vrienden nu ook een blauwe tropic band aanbieden. Destijds nog geen optie toen ik de blue gilt aquascaphe bestelde. @Koppie heb jij m met blauwe band besteld?

2 likes

Ja die heb ik erbij besteld. Staat super volgens mij. Stalen er ook bij maar ga die waarschijnlijk niet zoveel dragen :sweat_smile:

1 like

Ben benieuwd! Zie m graag voorbij komen hier in die combinatie. Staal heb ik niet voor deze baltic, niks voor mij zo’n bead of rice band.

1 like

Je Baltic al binnen @Koppie?

2 likes

Ja hij is binnen :wink:

Mooi horloge met een vintage uitstraling welke goed geslaagd is. Horloge draagt ook comfortabel. :+1:
Ik heb hem dus met staal en de blauwe tropic besteld. De stalen band is niet verkeerd, maar betwijfel of ik deze wel ga gebruiken :grimacing:

De blauwe tropic valt mij wat tegen qua kleur en comfort, deze is wel erg donkerblauw tegen het zwarte aan. Ga ik dus niet gebruiken :wink:
Heb zelf een aantal uit Engeland (MAX) welke gewoon heerlijk soepel zijn en dragen. Die hebben ook een wat fellere blauwe kleur die ik ga bestellen.


Blauwe tropic

Nu eerst maar op zwart van MAX

En deze besteld:

8 likes

Mooi dat de eerste indruk van de Baltic zo goed is! Wat betreft straps… daar kan je lekker op los gaan denk ik. De Baltic staat alles eigenlijk wel. En ook op nato erg comfortabel. :ok_hand:

Wat me wel verbaasd is de clasp van je bracelet. Zie ik daar pushers? Voorheen was het gewoon ‘pressed’.

1 like