Baltic Only - Show je Baltic!

Zo, dat is een top verzameling Baltics!

1 like

Wow, ik vind dit dus echt mooi. :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Dit zou mijn keuze dis zijn.
Mooie baltic collectie ook.

Op die biocompas staat hij ook mooi trouwens.

Geniet ervan.

1 like

Hoe is die Bicompax in 't echt op die bracelet? Twijfel om een exemplaar aan te schaffen.

We kunnen ook altijd nog voor de tropic gaan

2 likes

Helemaal persoonlijk natuurlijk maar de Flatlink lijkt verfijnder op de BiCompax. Het is een mooie band maar rammelt wel erg en voelt licht en daardoor mischien wat goedkoop. De band heeft in tegenstelling tot de BOR geschroefde links en dat is echt wel een voordeel.

Bijna vergeten nog, de quick releases springbar aan 1 zijde werkte niet dus daar heb ik een reguliere 20mm springbar in moeten doen. Voor de prijs van de band had ik zoiets niet verwacht maar het is niet het einde van de wereld

2 likes

Dat verwacht je inderdaad niet in dit segment. Mocht je van de Bicompax een keer wat meer foto’s hebben op deze bracelet, dan houd ik mij zeker aanbevolen.

De BOR past er inderdaad beter bij. Thanks!

6 likes

Op bruin suède, vind het erg geslaagd zo……

5 likes


Kijk er altijd met plezier naar :blush:

9 likes

Dit had ik ook op m’n Aquascaphe; een palletje op de springbar ontbrak. Foto gestuurd naar Baltic en een nieuwe BoR band opgestuurd gekregen (de oude wel ingeleverd natuurlijk).

Toffe collectie Baltics trouwens!! :ok_hand:t2:

1 like

ff wat licht op deze donkere dag :blush:

6 likes

M’n 2nd gen. HMS 002 Sector Dial op een cognac kleurige band gezet.

12 likes

Wow, erg geslaagd!!

1 like

Deze Franse duiker mag warm en droog overwinteren op een blauw suède bandje.

7 likes

Aquascaphe Dual-Crown door de lens bekeken. Start van een nieuw fotografie project. Resultaat volgt.


11 likes

9 likes

10 likes

Crosspost

1 like

Ik vind dit wel gaaf hoor! :grin: Nieuwe release van Baltic. AQUASCAPHE BRONZE BROWN

Ook al heeft het natuurlijk veel weg van de Tudor BB58 Boutique Edition.

Tudor BB58 Boutique Edition

11 likes