Baltic Only - Show je Baltic!

:+1: onthoud ik

1 like

Dordrecht/Gorinchem idem! Bij mij krijg je er zelfs een kopje koffie bij, net een AD hier. :sweat_smile:

2 likes

Dat is vlakbij. Thx!
Ik ben vrij merkvast, maar deze spreekt me ontzettend aan. Ook fijn dat het niet zo’n fors horloge is.

1 like

Whoop whoop

3 likes

Jippie! Tentje opgeslagen bij de voordeur om zsm de Baltic in ontvangst te nemen?

1 like

3 likes

Nog niet op de mat gevallen? :stuck_out_tongue:

1 like

Inmiddels een ex van me maar er komt zeker weer eens een Baltic in huis hier.

4 likes

Vet zon eerste series Aquascaphe! Waarom weggedaan?

Gemist :shushing_face:

Morgen afhalen bij service point

1 like

Ik had gehoopt dat ik meer een klik zou hebben met de bronzen kast. had de Black Bay bronze op het oog destijds en vond dit een mooie tussenstap.
Horloge zelf was niet mis mee, zeker z’n geld waard

1 like

5 likes

Pssst

Wow 2.0 voor de prijs.
NA volgt maandag…

Ik is blij

17 likes

Cool! Van harte ermee. Ben benieuwd naar ja NA topic.

1 like

Leuk om te horen dat je eerste indruk positief is! :+1: Nu lekker een weekendje om de pols?

1 like

Yes, absoluut
Ben benieuwd naar de pols beleving, uiteindelijk meest belangrijke van een horloge.

Ik vind al de details echt heel mooi.
Zeer knap gedaan.

1 like

Helemaal mee eens! Ik was zelf ook enorm verast. Juist omdat je dit horloge van te voren niet kan passen of zien is die eerste indruk zo tof.
Ik vond het ook heel verfijnd. Terwijl het op de foto’s soms best grof kan ogen.

Met de polsbeleving zal het wel goed komen. :ok_hand: Draagt super fijn, licht en de maat is spot-on.

2 likes

Mooi man. Ik snap wel dat je ballen waren getickled door deze Baltic :sweat_smile:

Enjoy!

3 likes

Je hebt hem er gelijk mooi opgezet, goede foto! Lekker van genieten dit weekend :slight_smile:

1 like

3 likes