Baltic Salmon Dial

Vandaag kreeg ik een mail van Baltic. Over anderhalve week start de inschrijving voor een nieuwe lichting MR01’s. Zo te zien ook met de zalmkleurige wijzerplaat.

Ik wist niet eens meer dat ik me had ingeschreven om mail te ontvangen als ze die weer zouden maken. Maar ik was blij verrast. Ik denk ook dat ik me er wel voor ga inschrijven. Ik vind ze er echt geweldige uitzien. Heb al eens gekeken voor een tweedehandsje maar die prijzen zijn twee keer zo hoog als nieuw. Nieuwprijs is iets van 650 euro, dat vind ik nog wel schappelijk.

Ben benieuwd of die tweedehands prijzen nu ook instorten als er een nieuwe lading bij komt. Meer mensen die zich gaan inschrijven?

7 likes

Wel gisteren ook een mail ontvangen maar mijn horlogepotje is leeg ,dus sla even over.

1 like

Mail ontvangen maar ik twijfel nog… gelukkig heb ik nog even de tijd :wink: en dan is er nog de keuze tussen de zalm of blauwe plaat :grimacing:

Het van de cijfers houdt me tegen, maar verder een leuke salmon dial voor een nog leukere prijs.

Hahaha , nee bedankt. ben altijd weer blij als ik in mijn vrije week ben .
Heb geen hekel aan werken maar er gaat zoveel vrije tijd inzitten. :wink:

2 likes

Haha, ik heb gisteren net mijn Baltic HMS ontvangen, dus ga passen voor deze! :sweat_smile:

Ik vond (op foto toch) de blauwe MR01 er ook heel netjes uit zien, maar deze salmon was toch mijn favoriet. Goed dat ze die unlimited maken!